webForumDet fria alternativet

Bra erbjudanden.

Småprat

3 svar · 235 visningar · startad av Rinaldo

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg
Frågan#1

Då man ständigt blir uppringd av säljare som försöker trycka på en det mesta och man aldrig riktigt vet vad som är bra startar jag nu denna tråden.

Här kan ni skriva in erbjudanden ni fått, av vilket företag som helst; från tidningar till internetuppkopplingar, som faktiskt varit bra! Sådana som man kan utnyttja utan att behöva betala eller sådana som varit [k]väldigt[/k] föredelaktiga.

Jag kan börja med ett tips om tidningar. Om man inte bryr sig om, om det är SVD eller DN som hamnar genom brevlådan kan man utnyttja deras halvår för lägre pris. Då säljare från tidningen ringer ungefär varje halvår kan man utan problem säga upp ena tidningar och ta den andra. Det går sedan runt.

Skriv nu era tips så man kan tjäna mer pengar §e

Medlem sedan maj 20031 173 inlägg

Jag fick erbjudande från Bredbandsbolaget om 10Mbit för 299kr i månaden. När jag snällt förklarade för honom att jag har 100Mbit i månaden för 150kr och att jag desutom inte kan välja bort det blev han tyst. Jag upplyste honom om att kolla upp vart han ringde nästa gång. Nu har jag sagt upp telefonabonemanget.

jag ville bara säga: jag stödjer alla sätt där man kan snyllta av försäljare så mycket som möjligt!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

http://www.nix.nu/ :)

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

Jag fick ett erbjudande som företagare att få en gratis webbsida emot att de fick använda den i sin marknadsföring i mitt område. Jag var bara tvungen att fråga ifall de visste att de ringde till en webbyrå. :)

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)