:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
bassebhu skrev:
Några bilder hann det bli iaf! Utbudet var helt i min smak :birp Kanske var det liiite mycket skum där, men skumma flickor är också flickor ;)
Mycket skum? Det där? Tillåt mig att småle... :moose
På pubtömningen i våras hade vi skumparty där det lilla aggregatet fixade en kubikmeter skum per sekund. Sen hade vi det STORA agget också... :e
Det fick vi säkra i taket med betongankare... :birp
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggDå var det dags för dopparedagen igen! Hurra hurra hurra! :birp
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
bassebhu skrev:
Då var det dags för dopparedagen igen! Hurra hurra hurra! :birp
Ge dig! Du kan väl åtminstone fixa till lead-ljudet i början så att det ligger i takt med resten? :e
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggthe requested URL /ClubHeat_Theme.mp3 was not found on this server.
Apache/1.3.33 Server at localhost Port 80
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg
Josef skrev:
Ge dig! Du kan väl åtminstone fixa till lead-ljudet i början så att det ligger i takt med resten? :e
Det är bara en av många ting som borde fixas ;) Om man orkar lägga ner tid på eländet :P Det är bara att trycka på den äckliga Q-knappen så är saken biff. Resten uppdateras automatiskt. Ty låten är så kvalitativt konstruerad att material återanvänds ett par svängar, men det var ju knappast någon hemlighet :birp
Man kanske skulle göra en salsa-dänga ikväll också. Jag älskar salsa-brudar!
Bättre än den förra i alla fall.
Lizard King skrev:
Bättre än den förra i alla fall.
haha, det var inte så svårt. Den här tog halva tiden dessutom. Framsteg!
Jag är ganska nöjd ändå. Symboliskt prick två minuter dansmusik på ett ögonblick. Jag är speciellt förtjust i de parallella leadackorden som går stegvist tillsammans med bas, pad och stråklead :birp Arrangering på hög nivå haha!
Nu har jag kvantiserat leaden rakare än ett stuprör iaf! Fast jag har lessnat för idag. Finns nog ingen annan musik som man lessnar på redan innan man har hört den.
Nu ska det slängas på lite Keith Jarrett! Där har vi sann konst!
God natt alla wF-knarkare!
Ta och lyssna på Celph Titled feat. Ryu & Juelz Santana - S.C.O.M och säg vad du tycker om Guns N' Roses-samplingen istället.
Sweet Child of Mine är det, för övrigt.
PpimpNMedlem sedan okt. 200589 inlägg haha, vad är det man ser? :D mina goa flickor har tagit plats på wF^^
http://chopin.gotdns.org/kalas/3.jpg
det är ju Ina och Fia för jössenamn!
Skål :bire
Edit: webben är allt bra liten?
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Josef alternativt forumledare@webforum.nu.
Josef
Moderator, webForum
fiddlerMedlem sedan juli 20023 617 inläggBra jobbat! Själv sitter jag och arrar en schlagerlåt. Drar inga brudar... :(
fiddler skrev:
Bra jobbat! Själv sitter jag och arrar en schlagerlåt. Drar inga brudar... :(
Har du skrivit låten också? Som klassisk musiker antar jag att du skriver i hederliga schlagerandan med shuffle och allt! ;)
fiddlerMedlem sedan juli 20023 617 inlägg
bassebhu skrev:
Har du skrivit låten också? Som klassisk musiker antar jag att du skriver i hederliga schlagerandan med shuffle och allt! ;)
Varken egen låt eller shuffle... Vi har en melodifestival varje år där elever får lämna bidrag. Jag åkte på att arra ett bidrag med tre trallande jäntor som även skrivit låten. Ballad för tre trallande jäntor, symfork + komp. :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Haha, fyfan vad illa basse! :birp
fiddler skrev:
Varken egen låt eller shuffle... Vi har en melodifestival varje år där elever får lämna bidrag. Jag åkte på att arra ett bidrag med tre trallande jäntor som även skrivit låten. Ballad för tre trallande jäntor, symfork + komp. :)
Leve live-orkestern! :D
silfver skrev:
Haha, fyfan vad illa basse! :birp
mm, fast jag har så pass god självdistans att jag kan bjuda upp till sånt här smörgåsbord :moose
PpimpNMedlem sedan okt. 200589 inlägg
Lizard King skrev:
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Josef alternativt forumledare@webforum.nu.
Josef
Moderator, webForum
Sjysst att någon av oss har studerat hur man uppenbart _inte_ ska göra iallafall. Förstår att du har lite tråkigt sådär klockan 02.21 en söndagsmorgon.
Klandrar dig inte..
KK@llenMedlem sedan mars 20032 667 inlägg
bassebhu skrev:
Så här får man brudar grabbar! ... sjunk riktigt lågt och skriv en dunkande discodänga!
Flickorna kommer att flockas runt mig ikväll! ...
Med tanke på boten Anna måste vi ge Basse rätt och be honom om ursäkt. Han hade rätt. :P
JJerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Hur gick den där dängan bassebhu hade länkat till då?
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg
Jerpa skrev:
Hur gick den där dängan bassebhu hade länkat till då?
"Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon.."