Måste man använda sitt wF namn? Jag skulle kunna vara med, men är gärna anonym. ;)
$5+0.5
Betyder det att man börjar med $5 och att blindsen sen är 0.5?
35 svar · 1 155 visningar · startad av casca · sida 2 av 2
wF Pokerturnering söndag 21 augusti 21:00 $5+0.5 inköp, freezeout (alltså inga rebuys eller addons). 1500 startmarker. NL Holdem. Vi kommer att spela på Expekt (Prima-nätverket) och registreringen är öppen fram till en minut innan turneringen börjar. Dvs fram till söndag 20:59. Så här anmäler du dig: 1\. Skicka PM/email till mig med ditt nickname på Expekt och wF. 2\. Du får lösenorde
Läs frågan i sin helhet →Måste man använda sitt wF namn? Jag skulle kunna vara med, men är gärna anonym. ;)
$5+0.5
Erik Juhlin skrev:
$5+0.5
Nej det betyder att startavgiften för turneringen är $5.5, varav $5 går till prispotten och $0.5 till siten.
Erik Juhlin skrev:
Vad är blindsen på då?
Är inte $5 lite fattigt att börja med?
Du skojar med mig eller hur..?
Man börjar med 1500 i marker. Blindsen är väl typ 10/20, tror det är 12 minuters perioder också.
Nä, jag skojar inte. Jag har bara väldigt dålig koll på hur allt sånt funkar. :)
Erik Juhlin skrev:
Nä, jag skojar inte. Jag har bara väldigt dålig koll på hur allt sånt funkar. :)
$5.5 är alltså bara ett inköp för att få vara med. Sen tilldelas du ett gäng marker att spela för.
Jag är med om vi kör på betsson.
Gein skrev:
$5.5 är alltså bara ett inköp för att få vara med. Sen tilldelas du ett gäng marker att spela för.
Hehe, jo jag fattade vad casca menade sen. :)
Erik Juhlin skrev:
Gein skrev:
Hehe, jo jag fattade vad casca menade sen. :)
Meh! Får man inte vara övertydlig eller? Va? VA??
Aja :x
Blir det nåt? :)
Ja, det tycker jag.
Det verkar vara ungefär lika många som är med på bara Expekt som inte alls är med om vi kör Expekt och därför föreslår jag:
Expekt.com
Söndag 25:e kl. 21.00
$5+0.5 (eller vad är det för kostnad vid $5-spel?)
Ska vi kanske starta en ny anmälningstråd ang. detta isåfall?
Då slipper ni bli utslagna av mig iallafall...
25:e är det ju Halmstad-HIF...
Föreslå en annan dag, Erik! Eller skit i matchen. :)
Gein skrev:
Ja, det tycker jag.
Det verkar vara ungefär lika många som är med på bara Expekt som inte alls är med om vi kör Expekt och därför föreslår jag:Expekt.com
Söndag 25:e kl. 21.00
$5+0.5 (eller vad är det för kostnad vid $5-spel?)Ska vi kanske starta en ny anmälningstråd ang. detta isåfall?
Tycker det låter bra, Men kanske lika bra att starta en ny tråd om detta plus info om hur man anmäler sig...
Jag e med iallafall...
Alright, jag är med.. Hoppas på fler deltagare nu bara. :)