webForumDet fria alternativet

Snabb service

Webbhotell & domäner

6 svar · 393 visningar · startad av Nicrosoft

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg
Frågan#1

Min bärbara Zepto ville inte starta efter att den dött pga batteriet tog slut. Jag körde ner till Zepto som ligger i Vellinge och lämnade in den för garantireperation. Jag förklarade att det fanns en del viktiga saker som jag behövde snabb tillgång till på disken så det var lite brådis, klockan är nu 16:10.

Jag kör hem, kollar lite mail och slösurfar en stund när telefonen ringer. "Hej, det är från Zepto, din dator är klar nu". Klockan är nu 16:55.
"Jag kan komma hem och lämna den nu när jag kör hem, om du vill" Eftersom jag ändå skulle köra ner och handla så hämtade jag den själv, mindre än en timme efter att jag lämnat den.

Det är nog inte många som slår detta i snabbhet och service, bra jobbat. :)

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

emm ska inte ta längre tid för ett batteri
hadde det varit i på mittgamla jobb hadde du kunnat vänta så hadde man fixat de direkt medans du vänta

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

och hade den varit köpt på elgiganten hade de skickat den till en supportfirma i en galax långt, långt borta och du hade fått tillbaka den 2 månader senare ;)

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

mayday skrev:

emm ska inte ta längre tid för ett batteri
hadde det varit i på mittgamla jobb hadde du kunnat vänta så hadde man fixat de direkt medans du vänta

Att det var batteriet (på moderkortet) som behövde bytas visste dom inte när jag lämnade den.
Det var inte det batteriet som åsyftades innan utan det som förser datorn med ström när man kör utan sladd.. :)

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

ser en erfaren servicetekniker direkt när du försöker starta datorn

Men vafan skitbra att de gick snabbt endå fins många klåpar företag ute nu för tiden

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Sånt gillas starkt!

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Mer såna företag. :bire

Finns alltför många klåpare som inte jobbar för kundens bästa.

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)