webForumDet fria alternativet

Problem med kärleken

Livsfrågor & relationer

8 svar · 427 visningar · startad av mayday

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg
Frågan#1

Vafanska man göra
Sitter i ett mellanstadie
Vi är inte tillsamans längre men båda vill jag vill nu hon vet inte när hon vill lösa sitt.
Så får gå o vänta ... är det värt .. vad ska jag annars göra .

Måste livet va så jävla trist o ontresant
Har ingen lust o leva men har ingen lust att dö

ghaaa orkar inte mer

Medlem sedan maj 20031 173 inlägg

jaru, inte för att det hjälper dig, men du är långtifrån ensam. har levt i den situationen i över ett halvår nu. och precis som du frågar dig, är det värt det? så har även jag frågat mig själv många gånger. men slutpoängen är just det du säger. vad ska man annars göra? det är bara att bita ihop och försöka göra roliga saker och vänta...

Medlem sedan maj 2005353 inlägg

Jag saknar det stadiet, man märker att man är riktigt kär om man känner så. Så var det i tre månader (en hel sommar) innan vi blev tillsammans - efter att jag ställt ett ultimatum typ "nu eller aldrig".. Hade hon sagt nej vore det ju mycket bättre att veta det då än senare, det är ju mycket svårare att sluta vara kär i någon ju längre tid det gått. Fast det är klart, behöver ni tid så ge det så mycket tid som behövs. Lycka till du!

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Det var någon som sa till mig engång "Brudar är skit". Ja, man får tycka och tänka som man vill. Jag instämmer med honom.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

M.Cheraghi skrev:

Det var någon som sa till mig engång "Brudar är skit". Ja, man får tycka och tänka som man vill. Jag instämmer med honom.

Brudar är väl inte skit kanske, men de är fan från en annan planet.

Sitter i en liknande situation och man blir ju galen. Det tär på krafterna liksom...

Men håll ut. Det ordnar sig. ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Om Du vill ska du vänta.. Mycket enkelt.

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

silfver skrev:

M.Cheraghi skrev:

Brudar är väl inte skit kanske, men de är fan från en annan planet.

Sitter i en liknande situation och man blir ju galen. Det tär på krafterna liksom...

Men håll ut. Det ordnar sig. ;)

Jag menar inte att dom är en synonym till avföring, jag menar att dom inte är bra för oss killar, dom bara ställer till problem, och jag håller med dig om att dom är från en annan planet. Jag har själv också suttit i samma situation flertalet gånger, dock inte på senaste. Jag försöker undvika situationen genom att inte vänta, så fort det är över så påbörjar jag "komma över" projektet, istället för att sitta och vänta. Varje tjej är ett kapitel i ens liv, precis som böcker har kapitel sin början och sitt slut. Något man får acceptera. Finns hur många fina tjejer utanför dörren. Livet är för kort för att vara ledsen. Man ska vara glad och ständigt på jakt efter nya erfarenheter och äventyr.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag älskar henne så mycket. I morgon flyttar jag några miljoner mil ifrån henne. Skit skoj känns det, verkligen.

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Been there, done that, bought the t-shirt.
Usch.

275 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)