Flyttad från Övriga frågor!
Måste man ha särskillt tillstånd för att få ha en get som steker omkring på ens tomt? Jag blev riktigt sugen på en Afrikansk dvärgget. Dom är hur sköna som helst! :e
5 svar · 1 003 visningar · startad av M.Cheraghi
Måste man ha särskillt tillstånd för att få ha en get som steker omkring på ens tomt? Jag blev riktigt sugen på en Afrikansk dvärgget. Dom är hur sköna som helst! :e
Flyttad från Övriga frågor!
Re: Getter?
M.Cheraghi skrev:
Tjaa, det får du väl. Mika3l får ju till och med vara utanför inhängnat område, för att ge ett exempel.
Re: Re: Getter?
bassebhu skrev:
M.Cheraghi skrev:
Tjaa, det får du väl. Mika3l får ju till och med vara utanför inhängnat område, för att ge ett exempel.
*Hytt med näven*
Inte för att det ger dig svar på frågan men jag kände mig tvungen att ladda upp en bild från Iron Maiden konserten! Var en kille som hade en riktigt häftig t-shirt! :birp
Jag hade två getter för ett par år sen. Detta var förvisso ute vid sommarstugan men om du går i skaffa-get-tankar så kan jag bara gratuelra. Världens coolaste husdjur. Dom tål vad F_N som helst så man kan brottas och skit med dom på fyllan :birp
storebror_1984 skrev:
Dom tål vad F_N som helst så man kan brottas och skit med dom på fyllan :birp
Och de tycker om banjodueller också, antar jag? §e