show the world that we're not afraid of what happened in London, and that the world is a a better place without fear
Jag är lite skrämd, så jag tänker inte skriva på. Terrordåd är jag inte ett dugg rädd för, fattar inte att folk hetsar så förbannat. Däremot är det skrämmande att polisen skjutit ihjäl en oskyldig människa och att de har order att skjuta för att döda om de misstänker någon. Det är betydligt allvarligare och något jag blir mycket oroad över.
show the world that we're not afraid of what happened in London, and that the world is a a better place without fear
Jag är lite skrämd, så jag tänker inte skriva på. Terrordåd är jag inte ett dugg rädd för, fattar inte att folk hetsar så förbannat. Däremot är det skrämmande att polisen skjutit ihjäl en oskyldig människa och att de har order att skjuta för att döda om de misstänker någon. Det är betydligt allvarligare och något jag blir mycket oroad över.
Jajaja... jag skriver på på stört iaf... skjuter och spränger, lemlästar och torterar oskyldiga, det är ju ändå vad de gör mest hela tiden i terroristland...
skjuter och spränger, lemlästar och torterar oskyldiga, det är ju ändå vad de gör mest hela tiden i terroristland...
Jasså finns det sådana numera? Jag trodde terrorister var enskilda individer; inte visste jag att hela nationer utövar skräckvälde och terroriserar.
Låt oss dock säga att det finns terroristland. Om de nu skjuter, spränger, lemlästar och torterar oskyldiga, borde inte du vara rädd då? Jag vet att jag skulle vara det om jag använde så många destruktiva ord i samma beskrivning av ett land och/eller en person.
Ännu en meningslös lista att inte skriva på, jippie!
Skulle terrordåden komma hit skulle jag banne mig vara livrädd, vi om något land är sårbara.
Tack vare vår passiva ställning på militärsidan tror jag att vi är rätt så säkra tills vidare, tror inte vi står överst på terroristernas todolist så att säga.
I'm not afraid, men inte tusan har jag lust med att besöka en hemsida för det. Känns mer som att de som verkligen är rädda behöver göra något för att visa att de inte är det. :l
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25