webForumDet fria alternativet

Någon med skrivare?

Program & appar

16 svar · 802 visningar · startad av bassebhu

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg
Frågan#1

Hej alla glada!

Jag sitter på en pdf-fil med 257 sidor ren text som jag skulle vilja ha utskriven, men jag har inte tillgång till någon skrivare. Skolans datorsalar är stängda under sommaren =/

Är det någon som skulle kunna skriva ut det och posta till mig mot en överenskommen summa?

Om det är möjligt gärna med någon slags inbindning, spiral eller helt enkelt bara hålat för insättning i pärm.

Taxi!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Skicka. :)

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg

Eller så kommer du ner till vårt kontor i bergshamra, solna :)

aleborg skrev:

Eller så kommer du ner till vårt kontor i bergshamra, solna :)

:o :q Jag bor i Bergshamra (Kungshamra). Var har ni kontoret? Mitt i centrum? :e

Ricke har redan fixat biffen och enligt rykte så ligger det på lådan inom närmsta minutrarna. Häftig kille det där!

Vi har kontoret nere på Pipers väg 165, bor också i Kungshamra :e

aleborg skrev:

Vi har kontoret nere på Pipers väg 165, bor också i Kungshamra :e

Inte i studentlyorna antar jag ;P Varför har du inte sagt nåt?! :p

Jo faktiskt, flickvännen pluggar :D
Du har ju inte frågat ;)

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Töntarna har bott grannar i ett halvår utan att ha märkt det... Suck, Det finns ett liv bortsett från datorn flickor, utnyttja det vettja ;) :e

aleborg skrev:

Du har ju inte frågat ;)

Var, var, var?! Jag bor på 3:an :D När ska vi ha bastukväll? :birp

bassebhu skrev:

Ricke har redan fixat biffen och enligt rykte så ligger det på lådan inom närmsta minutrarna. Häftig kille det där!

Sant. Ett vitt ovadderat kuvert ligger på lådan sen 18-hugget ungefär. :)

bassebhu skrev:

aleborg skrev:

Du har ju inte frågat ;)

Var, var, var?! Jag bor på 3:an :D När ska vi ha bastukväll? :birp

74B :e
Bastukväll? Det tar vi nån dag här på kontoret, här kan man ta det dagtid inne på kontoret, iaf så länge det är så här varmt :e eller kvällstid i bastun här, personalen är på mig om detta också :D

Och jag brukar väl vara på dig om inflyttningspartaj? §jr

aleborg skrev:

74B :e
Bastukväll? Det tar vi nån dag här på kontoret, här kan man ta det dagtid inne på kontoret, iaf så länge det är så här varmt :e eller kvällstid i bastun här, personalen är på mig om detta också :D

Ja, det var olidligt varmt här nere. Jag kom från Umeå igår och fick en liten chock när jag kom in i läggan. Men jag borde ha det lindrigt mot de som bor på solsidan. Hugahuga sommarstuga!

5 av 5 bävrar till Rikard! Låg på lådan när jag kom hem idag. Riktigt snyggt, dubbelsidigt var det också! Tack som faen :e Nu har jag 257 sidor erotiska noveller att plöja igenom! :D

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

M.Cheraghi skrev:

Töntarna har bott grannar i ett halvår utan att ha märkt det... Suck, Det finns ett liv bortsett från datorn flickor, utnyttja det vettja ;) :e

När jag gjorde lumpen hamnade jag i samma pluton som en kille boendes 200 meter från mig. Aldrig sett honom innan. :e

Och givetvis, åker man till en annan ort för att festa, så stöter man givetvis på någon man känner - eller bekantas bekanta. Världen är inte stor.

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Jag gjorde lumpen med en snubbe som bor på samma gata som mig, typ tre kvarter nedanför. :o
Plus att andra från Sthlm som jag gjorde lumpen med kände en hel del av de jag kände. Stockholm är stort? Tror inte det, dude. ;) :)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Jag hade en typ blinddate med en tjej som kom från samma gata som mig :)

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)