ChristianS skrev:
@Helmertz:
Russ skrev:
Submissions are currently disabled due to a bug with handling unicode characters. I have identified the cause of this bug and it should be fixed by midday GMT Wednesday.
Your tracks will not be lost - your client will store them until the server is back up again.
Sorry for the inconvenience.
Tråd
Vilken tur man har.. Tack för att du kollar upp åt mig;)
oHLLeMedlem sedan nov. 2002302 inläggNu har jag också skaffat mig ett Audioscrobbler-konto och ansökt om att få vara med i webforum-gruppen ;) hlle83 heter jag där, ohlle var upptaget x(
Nu vill jag också in i gruppen! / b3njo :e
SSimonGMedlem sedan maj 2000444 inlägg Jag med!
namn på AS: SimonG_
:)
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inlägghttp://www.audioscrobbler.com/group/webForum
Gå dit och klicka på Join group om ni vill vara med. ;)
SSimonGMedlem sedan maj 2000444 inlägg oh, jag tryckte bara en gång, det var ju två steg, ett för mycket för mig tydligen. :)
Ni är med! Bara att börja spela musik :bire
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggNu har vi en weekly track chart också. :birp
MmuskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Gah, vem lyssnar på Tomas Ledin? :L
Funderar på att ha Winamp igång även när jag inte är hemma, bara för att wF ska få in lite justare musik i topplistorna(ja, musiksmak är helt objektivt ;)).
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggSer ut som om Queen är webForums för tillfället populäraste band. Wunderbar! :birp
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggVevade lite liveplattor i helgen... :r :e
Inte så mycket svenskt i vår lista som jag trodde... :q :D :birp
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inläggKul att fler joinar!
21 medlemmar nu! <smiley med partyhatt>
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Count me in! DancingBob is my name. :)