webForumDet fria alternativet

Lite allt möjligt i farten!

Småprat

5 svar · 289 visningar · startad av Lofberg

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Frågan#1

Först, jag är tillbaka vid internet efter 2 underbara veckor ute i Sthlms skärgård. Brun som en neger och soltrött så jag vet inte vad...iaf, vissa kanske kommer ihåg en tråd av mig, ang. dataproblem/beroende m.m. !? Det känns faktiskt riktigt skönt att ha varit utan dator så pass länge, men dock helt underbart att få komma tillbaka. Men detta bara för en liten snabbis.

Nu till tråden. Har inhandlat 3 nya skivor på sistone.

Först den IMO tokbra (även fast den har fått lite dålig kritik) Brave New World med Maiden. Sen också Stratovarius - Destiny, samt den helt över-tokbra Dream Theater-plattan Train of thought :e

Ska f.ö. med Göteborgståget om 6 timmar, gissa vad ;) :e *överlycklig* :D

Hade bra alla hårdrockare, nu ska Löfberg till västkusten :bire

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Syns imorn då! ;) :h

Mika3l skrev:

Syns imorn då! ;) :h

Varfan var dudå? :o :p

Jag stog frami och hoppade i gyllne cirkeln eller va den kallades! I die on your boots on satt jag på axlarna på en kompis och viftade med en tröja, recognize? ;)

Mika3l skrev:

Jag stog frami och hoppade i gyllne cirkeln eller va den kallades! I die on your boots on satt jag på axlarna på en kompis och viftade med en tröja, recognize? ;)

Det där känner jag fan igen. Det var inte alltför många som viftade med tröjor SAMTIDIGT som de satt på axlarna på någon. Isåfall var du typ..2-3 meter från mig :p

300 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
163 ms — ändringar (db)