webForumDet fria alternativet

Det är dags att bomba P3.

Småprat

25 svar · 966 visningar · startad av casca · sida 2 av 2

Frågan, av casca

Varför i hela friden gick "Palmlöf" i typ, vadå, 1 vecka innan det eftersattes av Elin "Vikki Pollard" Ek?! Skandal!

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Inte undra på då - en kass station klarar sig sällan. ;)

I den här trakten har Rix inte en chans (tackålov), Match är större än P4 här i stan. :bire

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Lasp skrev:

När det finns så många bra webbkanaler Bry er inte om Etern!

Vadå, radio är häftigt! Kolla bara på bifogade bilden. Mitt nya radiobygge där är långt mkt ballare än en massa elektronik.

kristallradio.jpg
Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

@nders skrev:

Radio Match alla dar i veckan

Jag hörde på radion för ett par veckor sedan att Match (och systerstationen Gold FM) skulle läggas ner, pga att de gjort stora förluster ett flertal år i sträck. Jag lyckas tyvärr inte hitta något om det på Internet nu...

Corren, som ju påpassligt även är det företag som tvingar stationerna att lägga ner, skriver om det.. :) Men det gäller väl bara Östergötland, som sagt.

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Och för att återgå till topic: P3 har väl knappast missat att Palmlöf är rätt kontroversiell. Nu lyssnade jag inte på programmen, men jag kan tänka mig att han hamnade på kant med någon. Men de brukar ju inte lägga ner hans program förrän de blir anmälda till Granskningsnämnden i vanliga fall, så vet nån vad som hänt? :q

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Axel skrev:

Och för att återgå till topic: P3 har väl knappast missat att Palmlöf är rätt kontroversiell. Nu lyssnade jag inte på programmen, men jag kan tänka mig att han hamnade på kant med någon. Men de brukar ju inte lägga ner hans program förrän de blir anmälda till Granskningsnämnden i vanliga fall, så vet nån vad som hänt? :q

Han har kört rattfull.. Inte så lyckat när man granskar och häcklar andra. Synd för jag gillade hans program.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Nicrosoft skrev:

Axel skrev:

Han har kört rattfull.. Inte så lyckat när man granskar och häcklar andra. Synd för jag gillade hans program.

Jamen ojojoj då. Han skämtade ju själv om det i första bästa program, och (enligt Aftonbladet) så tappade han nåt programledargig på SVT. Ska vi skicka honom i exil, bränna hans ägodelar och utrota hans namn i det kollektiva minnet.. för att han körde rattfull?

Jag lider bara av att behöva nöta ut iPoden hela dagarna nu när det inte finns nåt att lyssna på radion längre. :(

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)