Titta på rullatorer? Spela bingo? ;)
Är 40-åringar så mycket annorlunda från andra personer? Vad har han för intressen?
4 svar · 387 visningar · startad av bymarie
Idag fyller en snubbe 40 år, jag är på jakt efter något roligt där man driver lite med en 40+ are. Har ni några på lager? Det kan vara typ en historia el liknande. Hjälp!
Titta på rullatorer? Spela bingo? ;)
Är 40-åringar så mycket annorlunda från andra personer? Vad har han för intressen?
En optiker hade samlat familj och vänner hos honom på hans 40:årsdag. Hans fru hade bakat en överraskningstårta och hon ville gärna visa den för honom. Med ögonbindel ledde hon honom till bordet där tårtan hade placerats.
Ivrigt tog optikern av sig ögonbindel och tittade ned på tårtan; han började skratta hejdlöst för på tårtan fanns 40 ögon gjorda av marsipan. En av gästerna frågade honom varför han skrattade och efter ett par minuter när han hade lugnat ned sig sa han: "Jag tänkte bara på en av mina vänner som fyller 50 nästa vecka. Han är gynekolog."
Någorlunda relevant iallafall. ;)
PersianBulldog skrev:
En optiker hade samlat familj och vänner hos honom på hans 40:årsdag. Hans fru hade bakat en överraskningstårta och hon ville gärna visa den för honom. Med ögonbindel ledde hon honom till bordet där tårtan hade placerats.
Ivrigt tog optikern av sig ögonbindel och tittade ned på tårtan; han började skratta hejdlöst för på tårtan fanns 40 ögon gjorda av marsipan. En av gästerna frågade honom varför han skrattade och efter ett par minuter när han hade lugnat ned sig sa han: "Jag tänkte bara på en av mina vänner som fyller 50 nästa vecka. Han är gynekolog."Någorlunda relevant iallafall. ;)
:e
Självfallet behöver killen ett fallskärmshopp eller liknande :)
PersianBulldog skrev:
Ivrigt tog optikern av sig ögonbindel och tittade ned på tårtan; han började skratta hejdlöst för på tårtan fanns 40 ögon gjorda av marsipan. En av gästerna frågade honom varför han skrattade och efter ett par minuter när han hade lugnat ned sig sa han: "Jag tänkte bara på en av mina vänner som fyller 50 nästa vecka. Han är gynekolog."Någorlunda relevant iallafall. ;)
:e :e :e :e :e