Frågan 11 juni 2005 19:50 #1 Hej!
Finns en låt som jag hört på uteställen i stan som jag tycker är lite rolig.
När låten spelas går den ner i takt och likt en hockeyplack gör förspelet till att skrika "SOPA" (ni vet när klacken börjar lågt och sen går högre och högre och sen i snabbt tempo skriker de de vill ha sagt). Exakt så är det i denna låt, men det är refrängen som börjar istället.
Refrängen är glad och snabb. Bifogar ett ljudklipp där jag nynnar lite hur den låter.
/ Kristoffer
BIFOGAS: http://member.webforum.nu/4704/melodi.wav
K K@llen Medlem sedan mars 2003 2 667 inlägg Det är inte:
Boom Box Ft. Linda med låten Balla Da Li du menar?
dAEk Medlem sedan feb. 2004 1 816 inlägg Ursäkta att jag inte har ngt vettigt att tilägga denna tråd - jag går inte ut på sådana ställen.
Men lol på ditt "duttiluuande". :L
Tro det eller ej, men det hjälper bra mkt bättre än ord! :e [har själv gjort samma sak förut]
K@llen:
Nopp - inte den. Den jag menar går mycket snabbare i sin refräng.
Nån annan som vet? :) När refrängen kommer vill man verkligen hoppa och skutta på borden! :)
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg en tjejkompis tyckte den lät som nån "crazy frog" ...men jag vet inte alls vad hon menar för nåt...
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg
Danny skrev:
en tjejkompis tyckte den lät som nån "crazy frog" ...men jag vet inte alls vad hon menar för nåt...
Hon menar den där lille grodan som en svensk animerat. Axel F feat. Crazy Frog, som är listetta i Storbritannien. :p
Värdelös för övrigt... :OO
Och du, Kristianstad, dina nynningar säger mig ingenting. :)
Nejnej! Inte nån sån! :p Jag la bara på det filtret på min röst för att ni inte skulle kunna höra min fula egentliga röst! :)
Hmm....nån annan? :)
Hej,
Tänkte lyfta upp denna tråd lite. :r
Kan tänka mig att låten är irländsk eller liknande.
Några idéer? :)