Nåt i den här stilen/storleken alltså...
Hej alla glada!
Jag deltar i en liten tradition att vi slänger ut massa pengar på att köpa onödiga, värdelösa, men ibland roliga presenter till varandra.
Det har hållit på sedan många år då någon gav tillbaka en kass cd-skiva nästföljande presentutdelning. Vi har därav en del "vandringspokaler" som byter ägare. Oftast cd-skivor (bl a en genisis-platta, två dr. bombaysinglar, en europe-samlingsplatta och hockey metal anthems), men även kläder såsom fula tarsankallingar och liknande vandrar runt. Givetvis dyker det upp även nya trams-objekt vid utdelningarna.
Det är här jag behöver er hjälp :) Min bror fyller 21 idag och kommer ner på besök i morgon. Det behöver nödvändigtvis inte vara något värdelöst, men gärna något roligt...
Sedan har vi en liten annan tradition gällande studenten. Det började när min bror tog studenten och han fick två stora rabarber i ett studentsnöre att bära samt en uppblåsbar badkrokodil på strax under 2 meter (han fick givetvis mer saker och mer seriösa grejer, men det är jag inte ute efter §jr ).
Året därpå var det min tur att ta studenten och då var det såklart payback. Jag fick bl a ett lagom tungt kålhuvud med en målad smiley att bära på (skavsår 3000 hehe), samt en uppblåsbar badsköldpadda inkl handtag som var dubbelt så stor som min krokodil (han hade inte hittad någon båt med åror) + en uppblåsbar illrosa barbara-gris.
Eftersom även min kompis var med på de där prylarna så är det min tur att gratulera honom i år §e
Mina funderingar har hittills varit ett luftslott och ett par vattenmeloner eller ananasar, en påse bullar (han kallas bulle av nån skum anledning) samt ett sexpack öl i snöre.
Jag inser att luftslottet kan bli svårt, vattenmelonerna kladdiga om det går fel och att sexpacket kan bli overkill att bära ett längre tag...
...såå...
1. Vad ska jag köpa till min bror?
2. Vad ska jag köpa till min kompis?
Taxi! :birp