webForumDet fria alternativet

Den officiella Lost-tråden (Spoilers)

Film & TV

509 svar · 35 404 visningar · startad av silfver · sida 8 av 26

Frågan, av silfver

Eftersom det verkar vara en hel del wF-medlemmar som på något sätt (fråga mig inte hur) har sett hela första säsongen av Lost så vore det trevligt att diskutera lite. Och för er stackare som tvingas vänta till hösten med att se fortsättningen: Fortsätt inte läsa här! Saker som redan har nämnts i den andra Lost-tråden: [Fejkat (?) u

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Det är inte Kate och inte Charlie!

För den som inte kan hålla sig så finns det på spoilerfix.com. :p Jag gissade dock rätt i förväg. Egentligen är det inte så svårt att lista ut vem som tillför minst till handlingen..

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

casca skrev:

Det är inte Kate och inte Charlie!

För den som inte kan hålla sig så finns det på spoilerfix.com. :p Jag gissade dock rätt i förväg. Egentligen är det inte så svårt att lista ut vem som tillför minst till handlingen..

Men! Vi som inte vill höra det i förväg slipper gärna spekulationer...

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Redigera gärna bort länken casca, så att jag glömmer bort den.
Sitter inte och följer en massa avsnitt för att kunna läsa handlingen på nätet.

Jag har väl knappast spoilat det? Och länken.. ja.. vill man inte veta - gå inte in. Enkelt eller hur?

Hehe, men det kliar ju i fingrarna. :)

casca, du gav en hit. Det räcker för mig. :P Jaja, det är ju skit samma. Nån som vet hur det blir med Lost på fyran? Kommer de hinna ikapp?

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

silfver skrev:

Men! Vi som inte vill höra det i förväg slipper gärna spekulationer...

ehr, det är ju en SPOILER tråd... finns ju den adra om du inte kan hantera ditt klickade :p

Spoilertråd för de som följer avsnitten på tv4, ja. Men inte för oss som inte vill gå händelserna i förväg från säsong 2?

silfver skrev:

Spoilertråd för de som följer avsnitten på tv4, ja.

Är det inte en spoilertråd för alla som följer serien "via nätet"?

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

silfver skrev:

Nån som vet hur det blir med Lost på fyran? Kommer de hinna ikapp?

Jag tror att de kommer att ta en veckas uppehåll eller nåt. Precis som LeonL skriver får de nog svårt att översätta ett avsnitt från USA tillräckligt snabbt och sända det här i Sverige samma dag. :)

casca skrev:

Menar du att det går på TV :q :OO

casca skrev:

Nej. Tänker du på rubriken? Med den menade jag bara att de som följer Lost på tv4 inte borde läsa här. :)

Kul läsning om Jorge Garcia. :)
http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_10855986.asp

SvD skrev:

Han ser ut som Hurley i verkligheten också.

:bire

Jahapp. Nya avsnittet var inte alls så actionfyllt som jag trodde att det skulle vara. Intressant "vändning" handlingen tog dock. Detta är Sayids andra han mister.

By the wat vet vi inte om det var Ana Lucia som sköt eller inte. Kan ha varit någon annan, t.ex. Rosseau som gömde sig i buskarna. Dessutom kanske det är Cindy som är den som är "lost forever" och inte Shannon? Vi får se nästa avsnitt..

Har det redan gått tre veckor utan Lost?

Japp! Har du glömt?! :o

m_soderlund skrev:

Jahapp. Nya avsnittet var inte alls så actionfyllt som jag trodde att det skulle vara. Intressant "vändning" handlingen tog dock. Detta är Sayids andra han mister.

By the wat vet vi inte om det var Ana Lucia som sköt eller inte. Kan ha varit någon annan, t.ex. Rosseau som gömde sig i buskarna. Dessutom kanske det är Cindy som är den som är "lost forever" och inte Shannon? Vi får se nästa avsnitt..

Nu har jag sett det. Vadå inte Ana Lucia? Klart det var hon. Helt tveklöst. Du såg ju minen på Sayid och Ana.

Jag tycker det var lite synd att Shannon dog. Hon tillförde ju inget direkt till serien?! Fast å andra sidan. Vi vet ju inte om hon dör än - eller? ;) To be continued.

mm.. det var lite väl "lätt" karaktär dom tog dö på om dom ville ha en reaktion från tittarna. (ett skott i magen brukar vara ganska dödande)

Jo, det är sant. Hon kanske dör... Shit. Jag tror att Sayid kommer gå bärsärk nu. Jag hoppas verkligen att han slår den där Ana sönder och samman. Jag vill verkligen se hennes blod flyta. Jag hatar henne. Brr...

Shit pommes, sjukt spännande mot slutet!
Dock jäkligt trist att hon dör, I liked her! :l

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)