Som sagt
Ni som kommit åt den offeciella Lost Sesong 2 trailern blev nog lika besvikna som jag
Nästan så man tappa lust o kolla på den
509 svar · 35 398 visningar · startad av silfver · sida 4 av 26
Eftersom det verkar vara en hel del wF-medlemmar som på något sätt (fråga mig inte hur) har sett hela första säsongen av Lost så vore det trevligt att diskutera lite. Och för er stackare som tvingas vänta till hösten med att se fortsättningen: Fortsätt inte läsa här! Saker som redan har nämnts i den andra Lost-tråden: [Fejkat (?) u
Läs frågan i sin helhet →Som sagt
Ni som kommit åt den offeciella Lost Sesong 2 trailern blev nog lika besvikna som jag
Nästan så man tappa lust o kolla på den
Har nu sett avsnittet, otroligt bra avsnitt! :)
Gårdagens avsnitt var ju ruskigt spännande!
*Väntar ivrigt till nästa vecka*
Melea skrev:
Gårdagens avsnitt var ju ruskigt spännande!
*Väntar ivrigt till nästa vecka*
Håller med till fullo och väntar minst lika ivrigt själv! :bire
gha... ska titta ikväll... hoppas S02 börjar lika bra som ni säger... :D
stoffe-2k skrev:
gha... ska titta ikväll... hoppas S02 börjar lika bra som ni säger... :D
Helt sjukt bra var avsnittet. Du har helt klart någonting att se fram emot ;)
Lost.S02E01.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS ligger och väntar på disken :)
*speechless*
nä, 5.1 rockar fett! :e
Herregud. Fan vad bra avsnittet var!
Sammanträffande att det är den schysta snubben som gjorde "miraklet"?
Visas säsong 2 av Lost en gång i vecka i USA?
Alltså ett avsnitt per vecka?
Jupp.
Utan att ha läst era kommentarer om det nya avsnittet.. fan vad sjukt. :o
LOST-mystiken har inte riktigt hunnit infinna sig, men bra början på avsnittet i alla fall. Resten.. var för kort! :)
Jag säger bara huvaligen! Har precis sett klart avsnittet och jag blev inte besviken.
Jag ska dela med mig av en liten teori.
Jag tror att alla på ön är döda, de dog i flygcraschen. Och just nu lever de i någon mellanvärld. Mellan levande och död. Det kan förklara alla "övernaturligheter" som pågår hela tiden.
Vad tror ni?
PS. Varför heter alla filer LOL på slutet? Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi, vad står det för? Det är väl inte Laughing Out Loud? Det enda LOL jag känner till. DS.
streetrobban skrev:
Jag tror att alla på ön är döda, de dog i flygcraschen. Och just nu lever de i någon mellanvärld. Mellan levande och död. Det kan förklara alla "övernaturligheter" som pågår hela tiden.
Vad tror ni?
PS. Varför heter alla filer LOL på slutet? Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi, vad står det för? Det är väl inte Laughing Out Loud? Det enda LOL jag känner till. DS.
I nuläget så är inga teorier lustiga på något vis. Självklart kan det var så som du säger, även om jag själv inte tror det.
Jag tror de lever, men att ön på något sätt är... hm. Utomjordingar som experimenterar? :p Hehe.
LoL är gruppen som rippar alla Lost-avsnitt. Alltså spelar in från tv:n och "encodar" (svenskt ord?) ner det i xvid-format. Minns tyvärr inte vad lol stod för.
silfver skrev:
Jag tror de lever, men att ön på något sätt är... hm. Utomjordingar som experimenterar? :p Hehe.
Jo ön är nån sorts test i alla fall. Många verkar ha någonting på ön som är en prövning för dem. Jack och ledarskapet, Locke och förmågan att gå, Charlie och drogerna, Claire och bäbisen, osv.
För övrigt hoppas jag verkligen att skaparna har vett att se nåt slut på serien. Vore jäkligt kasst om det blev 42 säsonger där majoriteten är utfyllnad bara för att serien är populär.
Jag kan inte släppa gårdagens avsnitt. Hur coolt var det inte då? Min puls var högre än vanligt alltså. :e (y)
streetrobban skrev:
Vad tror ni?
Det tror jag inte ett dugg på.
PS. LOL är grupp som releasar en massa TV på nätet. Dvs bra människor. DS