CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg
Repiv skrev:
är det bara jag som tycker att dom borde hållit på i max 3 säsonger?
jag kollade 1:a säsongen o tyckte d var skit bra men efter halva 2:an så började jag tröttna, o nu e d väl fjärde säsongen? + att d ska komma en till tydligen. nej jag tycker att d skulle ha hållit på i max 3 säsonger :P
De är i slutet av säsong 3 just nu.
RRepivMedlem sedan mars 2007163 inlägg haha jaha:D aja men det var någon som sa att d skulle komma en till säsong.
Det vorde väl riktigt kasst om detta var sista säsongen...det är ju bara några episoder kvar och det finns en hel del mer att reda ut än vad de möjligen skulle kunna hinna med.
Jag förmodar att du knappt tittar på serien om du tycker att det mesta redan är avklarat och inte har koll på hur många säsonger som visats.
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg En kollega på jobbet hade ungefär samma inställning till lost, den där om att det är en seg serie där inget händer ...
Men jag bad honom kolla på alla avsnitt på raken, vilket han gjorde under en helg.. så nu är han också fast :)
Detta avsnittet som gick senast, vad häftigt att saywer fick hämnas där ..
MmsossnaMedlem sedan feb. 2002476 inlägg Vore nog bra om serien tog slut efter säsong 3, de kommer ändå aldrig få ihop alla trådar, de har säkert glömt minst hälften av dem redan...
Personligen tycker jag att max 2 säsonger hade varit tillräckligt, fast då hade de behövt gjort något bättre med förra säsongen som var väldigt medioker.
oskarsMedlem sedan nov. 20051 317 inläggDet är väl sagt att det ska bli fem säsonger?
MmsossnaMedlem sedan feb. 2002476 inlägg Låter troligt, enda jag hört är att de vill göra 100 avsnitt...
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Hur många avsnitt har de gjort hittills?
MmsossnaMedlem sedan feb. 2002476 inlägg inkl hela säsong 3 71 + några specialavsnitt enligt tv.com
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg http://www.tvbloggen.com/archives/367
Det blir totalt 48 avsnitt till + resten av S3 som inte visats än.
RRepivMedlem sedan mars 2007163 inlägg jo asså jag tycker att det är bra och så. men det är lite drygt att man dom hoppar tillbaka till allas liv innan dom kom till ön. jag kanske har fel , jag vet inte:P
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg Är det bara jag som tycker det är tråkigt att veta att serien kommer hålla på till 2010.. Alltså måste vi vänta 3 år till på att få veta vad fan det är med ön.. Helt plötsligt sjönk serien i mina ögon, hoppas den läggs ner!
Tur att jag har lagt ner den. Vem orkar kolla till 2010?. Inte jag i alla fall.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
jofawe skrev:
Är det bara jag som tycker det är tråkigt att veta att serien kommer hålla på till 2010.. Alltså måste vi vänta 3 år till på att få veta vad fan det är med ön.. Helt plötsligt sjönk serien i mina ögon, hoppas den läggs ner!
Du menar att det skulle bli 10 säsonger av Lost? Nej, det tror jag verkligen inte. De sänder ju två säsonger om året.
Jag tror, och hoppas, att det blir en säsong till och att de efter den avslutar serien.
OdeMedlem sedan mars 2003664 inlägg
silfver skrev:
Du menar att det skulle bli 10 säsonger av Lost? Nej, det tror jag verkligen inte. De sänder ju två säsonger om året.
Jag tror, och hoppas, att det blir en säsong till och att de efter den avslutar serien.
Hörde mina klasskamrater snacka något om att det skulle bli 8 månaders uppehåll efter den här säsongen eller något liknande så det kan nog stämma att den skall hålla på till 2010.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Men fortfarande - ifall serien gör ett sådant uppehåll så skulle det ändå behöva komma cirka 6 nya säsonger för att den skulle sluta sändas år 2010. Det håller inte.
Det kommer 3 säsonger till på 4 månader styck med 8 månaders uppehåll emellan dem.
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg 6 säsonger är det jag sett att det stått på lostforums.com ..
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inläggDet är ju värdelöst om de ska köra med sådär långa uppehåll det snackas om överallt.
http://www.usatoday.com/life/television/news/2007-05-06-lost_N.htm
The end is in sight for ABC's acclaimed island mystery Lost, but fans will have to wait until 2010 for all the answers.
In a highly unusual move, the network announces plans today to end the show after three more shortened seasons of 16 episodes each. The episodes will air consecutively, repeat-free, from February to May.