Vincent kommer gräva upp dem eller åtminstone markera vid graven så att någon annan gräver upp dem.
Han slet av dem filten för han märkte att de inte var döda, och kommer i sann Lassie-anda att se till att de inte förblir levande begravda.
Jag har en känsla av att bara en av dem klarar sig...kanske Paulo som fortfarande var paralyserad och därmed skulle kunna förmodas klara sig under sanden ett tag då giftet stannar av puls och andning.
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inläggDet tror jag också. Inte just tack vare Vincent (bra observerat), utan John Locke sa ju nåt i stil med "nothing stays buried on this island" till Paulo tidigare i samma avsnitt. Jag hoppas att Nicki är den som klarar sig dock. :f :r :e
Eller förresten, egentligen hoppas jag nog att "Paulo" klarar sig, han är en bättre skådis.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Haha, när Sawyer höll i bebisen så hade han en sån störtskön blick. Jag blev helt glad av att se honom så mänsklig. :e
Varför flyttar inte alla snälla in i de övergivna husen? Kanske i nästa avsnitt...
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg detta var ju intressant.. så de har de där skydds systemet för att skydda sig från öns egna skydds system? .. eeeh
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Är det någon som känner igen piloten som damp ner? Jag försöker minnas ifall man sett henne tidigare... men jag lyckas inte. Hon visste tydligen vem Desmond var, men är piloten? Dog hon? :l
Bra avsnitt i alla fall. Jag väntar spänt på att the others ska komma tillbaka och göra något...
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg vafaaan... desmond är ju knäppig!
är det bara jag som tycker att lost har blivit BETYDLIGT bättre denna säsongen?
MmsossnaMedlem sedan feb. 2002476 inlägg Det har blivit bättre de senaste avsnitten, men tempot är nerskurvat till snigelfart....
dAEk skrev:
Lost handlar mycket om att analysera, fundera, att tålamod och att inget är vad det ser ut att vara. Det är liksom inte A-Team 2.
Att inte alla trådar knyts ihop har att göra med att de skriver serien en säsong i taget.
Analysera vaddå? Det manusförfattarna måste knåpa ihop för att vara "mystiska" i ett för dem okänt antal avsnitt till?
Ok, mystik pga av en smart och spännande intrig är väl bra men det börjar mer och mer kännas som en tom och ytlig effekt. Jag tycker det mer och mer börjar likna ett A-Team 2, där de ger sig ut på små äventyr som aldrig leder någonstans.
Men dum tv-tittare som jag är följer jag med i några avsnitt till, behöver en timme att koppla av på onsdagkvällarna. Och det trots TV4 j*¤%la reklamavbrott efter 2 minuter av programmet.
Så där, nu har jag gnällt av mig lite ;)
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg o.. vilken cliffhanger på slutet av det senaste :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Mjo, men utöver det så var det ett ganska intetsägande avsnitt tycker jag.
Men varför i hela friden lever ryssen igen? Dog han aldrig eller har ön återupplivat honom? :o
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Jag vet inte om jag tyckte det var bra eller bara fett förvirrande..
Slutet var iaf ett stort WTF-moment. ;)
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inlägg
Prometheus skrev:
Analysera vaddå? Det manusförfattarna måste knåpa ihop för att vara "mystiska" i ett för dem okänt antal avsnitt till?
Det är ju sällan saker och ting är vad de ser ut att vara och det är där jag tycker att det ges utrymme för egna tankar och teorier. Utan dem vore ju serien en kopia av Robinson, typ.
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg
dAEk skrev:
en kopia av Robinson, typ.
... hur understår du dig?!!!
(vi som sett serien slaviskt har väl redan listat ut det, eller?)
wo bist freitag?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Shit, nu börjar det hända grejer alltså! Sawyer gjorde det rätta. Undra vad Juliet och Jack undanhåller. Talar fallskärmskvinnan sanning? Lock är konstig, men speciell. Eller? ;)
MmsossnaMedlem sedan feb. 2002476 inlägg Tycker serien är på godväg att komma på rätt spår igen, lite mer i varje avsnitt så är det riktigt bra...
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Japp och senaste avsnittet var helt suveränt!! Lätt bästa i säsong 3 so far. :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Jag är beredd att hålla med. (y)
RRepivMedlem sedan mars 2007163 inlägg är det bara jag som tycker att dom borde hållit på i max 3 säsonger?
jag kollade 1:a säsongen o tyckte d var skit bra men efter halva 2:an så började jag tröttna, o nu e d väl fjärde säsongen? + att d ska komma en till tydligen. nej jag tycker att d skulle ha hållit på i max 3 säsonger :P