webForumDet fria alternativet

Den officiella Lost-tråden (Spoilers)

Film & TV

509 svar · 35 419 visningar · startad av silfver · sida 15 av 26

Frågan, av silfver

Eftersom det verkar vara en hel del wF-medlemmar som på något sätt (fråga mig inte hur) har sett hela första säsongen av Lost så vore det trevligt att diskutera lite. Och för er stackare som tvingas vänta till hösten med att se fortsättningen: Fortsätt inte läsa här! Saker som redan har nämnts i den andra Lost-tråden: [Fejkat (?) u

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

:e

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Heh, återigen börjar ju nästan bli 24 stil på det.. ;)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Fan vad sjukt.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

m_soderlund skrev:

Fan vad sjukt.

igentligen inte, ganska vanligt tom.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

stoffe-2k skrev:

hehe! oookey, så kan man oxå göra när skådespelare vill ha för mycket betalt för S02 :e §e

Eller har åkt dit för rattfylla ;)

Jag tycker slutet på det #20 känns som ett panikryck för att de inte kommer på vart de ska ta serien härnäst. Snart lackar jag på denna serie, känns som att de bara hittar på mer och mer skumma saker hela tiden. Anledningen till att man ser den är väl alla karaktärer som man lärt känna och tycker om.. *suck*

Medlem sedan feb. 2002476 inlägg

Serein har spårat ur... Trots slutet finns det inget som får mig att längta till nästa avsnitt... Inom några avsnitt kommer hela serien vara en total katastrof... :(

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Huh, vafan?

#21 bha... :l lite så där halv trist va, eller vad tyckte ni?

Nej, tyckte 21 var bra, rättade till lite av det som 20 ställde till med... Sitter nu mest och hoppas på att någon kommer på Michael.

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Det är bara två avsnitt som återstår av säsong 2 nu va?

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Josef skrev:

Det är bara två avsnitt som återstår av säsong 2 nu va?

Jepp, "Three Minutes" (22) och "Live Together, Die Alone" (23).

Three Minutes var väldigt händelselöst... Blir intressant och se hur de med bara ett avsnitt kvar ska få alla tittare att stanna kvar till nästa säsong...

Medlem sedan okt. 2005787 inlägg

msossna skrev:

Three Minutes var väldigt händelselöst... Blir intressant och se hur de med bara ett avsnitt kvar ska få alla tittare att stanna kvar till nästa säsong...

fast det var ju inte händelselöst.. man fick ju se både the others fake camp, även veta lite om walt mm..

blir spännande att se hur nästa avsnitt slutar.. säkert med en mega cliffhanger så man blir förbannad :)

Någon som vet när säsong 3 startar?

richardjoha skrev:

fast det var ju inte händelselöst.. man fick ju se både the others fake camp, även veta lite om walt mm..

Man fick lite mer information, men hände det egentligen något? Allt byggde upp för sista avsnittet, som säkerligen kommer sluta med en stor cliffhanger, hur ska de annars få någon att vilja se nästa säsong? S'äsong 2 har ju inte varit i närheten av vad första säsongen var...

mm.. har oxå fått tid att se E22 nu, ganska segt stundtals... men man fick ju inte reda på om det var en fake camp eller inte... tur att de fick reda på att de var på väg till en fälla... :)

Medlem sedan okt. 2005787 inlägg

stoffe-2k skrev:

mm.. har oxå fått tid att se E22 nu, ganska segt stundtals... men man fick ju inte reda på om det var en fake camp eller inte... tur att de fick reda på att de var på väg till en fälla... :)

men mAN måste ju anta att det är fejk camp eftersom de i tidigare avsnitt hittat lösskägg mm...?!

richardjoha skrev:

Någon som vet när säsong 3 startar?

I oktober, tydligen.

Jag tycker #22 var bra. Man fick reda på lite mer info, men jag undrar vad f*n Eko håller på med. Dessutom hoppas jag på att han ska se mordet på Ana-Lucia och Libby. Gillade slutet, Sayid är en av de bättre karaktärerna på ön.

Preview:n för sista avsnittet såg ganska maffigt ut.. 2 h ska det avsnittet vara. :D

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Men hallå, var avsnitt 22 det sista av säsong 2?! Det måste väl komma fler avsnitt?

Men i alla fall.

Jag förstår inte varför Mr. Echo har blivit så frälst av knapparna. Och det första jag tänkte på när Locke och Echo hittade kontrollrummet var att KOLLA PÅ INSPELNINGARNA ERA DUMHUVUDEN! Då hade vi ju fått se att Michael dödade Ana och Libby! De sa ju att allt spelades in!

Och det är skönt att se att Sayid alltid är på hugget. Han kommer äga upp Michael så hårt. Fuck Walt. Han bara gnäller ändå.

Jag tyckte avsnitten 18, 19, 20, 21 och 22 var bra! Såg alla i dag och tycker absolut Lost har fått tillbaka "Lost"-känslan.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

23-24 sänds väl imorrn?

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
138 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
138 ms — ändringar (db)