Åh herre min skapare. Är det någon av er där ute som har råkat slå på MTV:s My Sweet 16? Jag har då aldrig sett på maken till bortskämda snorungar.
Nån tjej som heter Ava ville ha en bil när hon fyller 16, men hennes pappa säger att hon kanske får en när hon skaffar körkort. Då säger hon att hon aldrig kommer snacka med honom mer om hon inte får en! Helt otroligt.
Sen spärrar modern dotterns kreditkort och hon ringer sin far för att be om ett nytt.
Can I have my Range Rover today, dad?
If I don't get my car I'm never gonna talk to them again. :bla
Haha, så rätt att hon börjar böla på restaurangen sen när hon inte får nån bil. Stackars snorunge. "They really killed my birthday!" Bitch.
Var bara tvungen att skriva det där. :l Klänning för $10 000, det är bara för mycket...
Det finns ingenting, jag repeterar, ingenting, på MTV som ens är i närheten av att få kallas "bra". Det är verkligen de usla kanalernas tragiske, allsmäktige, okrönte konung.
Det programmet du skriver om har jag inte sett, och jag skulle aldrig få för mig att se det heller. Någonsin.
Äh, fastnade framför skiten igen när jag käkade lite. Skitungen Darnell spenderade tre miljoner kronor på sitt 16-årskalas.
Han gjorde entré på en ridande kamel, tillsammans med Rihanna. Efter det så hade han anställt dansöser som dansade och strödde ut rosenblad framför honom när han gick in på nåt ställe de hade hyrt.
Efter det så fick han en vit S550 Mercedes, värd strax över en miljon kronor.
Jag vet inte ifall det rör sig om ren avundsjuka eller inte... Men fyfan vad jag blir irriterad över att se såna självgoda människor som bara ser sig själva och hela tiden vill att allt ska kretsa runt dem. Bl.- :bla
Nåväl. Jag är nöjd med mitt liv i alla fall. Skönt det. :)
Hehe askul ju. Snacka om att de lever i en liten låda. Det fina är ju att de inte fattar att folk sitter hemma och skrattar åt den. Det gör i alla fall jag. De tror säkert att alla sitter och tänker "Åh vilken rik och bra människa. Jag vill vara som honom!".
Och om ni tycker dtetta är dålig tv så ska ni se The Virgin Diaries på samma kanal. Där snackar vi tragedi. Ungar som sitter och pratar om hur det är att vara oskuld och hur det påverkar deras vardag.
Ja helt sjukt är bara förnamnet. Man blir lika förvånad varje gång.
altack skrev:
Det finns ingenting, jag repeterar, ingenting, på MTV som ens är i närheten av att få kallas "bra". Det är verkligen de usla kanalernas tragiske, allsmäktige, okrönte konung.
Nja, där håller jag inte med. Jag brukar slötitta på MTV ibland. De kör rätt mycket skön musik och deras små animerade filmsnuttar de kör i samband med reklam är så sjuka så man kan inte göra annat än att skratta.
Åh, vad heter det....... Med han med vitt hår. Cisco eller något. Shakedown eller något sånt heter det. Alla står på en strand i inga kläder alls och dansar så går det runt två idioter och sätter klisterlappar på de som är bra. Eller ja. De som har stora tuttar. Det tycker jag är dålig.
Brukar aldrig se MTV, för mycket skräp. Å andra sidan ser jag lite tv över huvud taget och den lilla stund det blir går till annat.
Det som Silfver och oskob skriver om verkar verkligen sjukt!
Jag tycker mest synd om dom. Och föräldrarna... De kanske inte tänker på samma sätt som jag, men hade jag haft en sån bortskämd snorunge så hade jag gråtit mig till sömns om nätterna. Då hade jag verkligen känt att jag misslyckats.
Klart att de vill att vi ska bli avundsjuka, det är det enda sättet de känner till att hävda sig på. Sjuk värld.
Men de rensar ju ut sig själva, förstår ni inte det? Verklighetsfrämmande småbarn med miljoner på sitt (eller föräldrarnas) bankkonto är ju precis sådana människor som ju aldrig kommer nå uppnå livets äkta sötma i känslan av att förtjäna sina miljoner själva. Precis som Clawfinger sjunger;
Clawfinger - A wonderful worlk skrev:
meanwhile in a suburb on some fancy boulevard
there's a couple in a house with a dog on guard
3 cars in the garage they keep everything inside
afraid of the violence afraid to go outside
money ain't funny if you're afraid to use it
you grip it too hard when you're afraid to lose it
working as a lawyer in some upperclass area
alone at home his wife goes into hysteria
a gun under her pillow too tense to relax too rich to face reality too scared to face the facts
they stick to what they got and they try to make it pretty
hiding from the life that's going on down in the city
Se på Paris Hilton, hon kan antagligen inte ens tvätta en vittvätt 100% bomull själv, än mindre skyffla skit ute i nån lada på en bondgård långt ut i nån gudsförgäten håla i Oklahama, som de gjorde i den där såpan de hade ett tag. Det är ju synd om flickstackarn.
Det bästa är att bara njuta av dem och vandra vidare. Som vi gjorde när den brunutansol-grillade backslick-braten stod och skrek "Pappa betalar, pappa betalar" i baren på KB, vilt viftandes med nåt kreditkort i handen. Där satt vi i soffan precis bredvid, fyra halvsunkiga punkrockare och knegare med varsin bir i näven och log så skallen sprack när bartendern med ett flin på läpparna upplyste den unge herrtuppen om att de tyvärr inte tar kort i baren på KB. Alls. "Bankomaten ligger ditåt, pysen. Och ta dina tolv tequila och din ishink med dig." :e
Men de rensar ju ut sig själva, förstår ni inte det? Verklighetsfrämmande småbarn med miljoner på sitt (eller föräldrarnas) bankkonto är ju precis sådana människor som ju aldrig kommer nå uppnå livets äkta sötma i känslan av att förtjäna sina miljoner själva. Precis som Clawfinger sjunger;
Se på Paris Hilton, hon kan antagligen inte ens tvätta en vittvätt 100% bomull själv, än mindre skyffla skit ute i nån lada på en bondgård långt ut i nån gudsförgäten håla i Oklahama, som de gjorde i den där såpan de hade ett tag. Det är ju synd om flickstackarn.
Det bästa är att bara njuta av dem och vandra vidare. Som vi gjorde när den brunutansol-grillade backslick-braten stod och skrek "Pappa betalar, pappa betalar" i baren på KB, vilt viftandes med nåt kreditkort i handen. Där satt vi i soffan precis bredvid, fyra halvsunkiga punkrockare och knegare med varsin bir i näven och log så skallen sprack när bartendern med ett flin på läpparna upplyste den unge herrtuppen om att de tyvärr inte tar kort i baren på KB. Alls. "Bankomaten ligger ditåt, pysen. Och ta dina tolv tequila och din ishink med dig." :e
OCh det var säkert American Express Gold=)
Mtv är ju ganska undehållande enligt mig. Ganska skönt att slappa till. Fick föresten en moppe när jag fyllde 15 en merca kan väl inte mäta sig med det=)
override: clawfinger. fy fan vad länge sedan. sitter och har nostalgitripp med LOK just för tillfället men nu måste jag faktiskt komplettera med lite clawfinger. fan så bra. hej!
override: clawfinger. fy fan vad länge sedan. sitter och har nostalgitripp med LOK just för tillfället men nu måste jag faktiskt komplettera med lite clawfinger. fan så bra. hej!
Jag håller med om att Paris Hilton är sorglig, men henne som exempel stämmer väl inte riktigt. Hennes singel säljer som satan, hon har egen parfym som säljer bra, en (två?) dokusåpor (visserligen usel men drog in bra med stålar) och leasing av sitt namn till olika saker. Sorglig människa, men satan vad pengar hon drar in.
Äh, jag skulle också vara känd om jag hade en abnormt stor förmögenhet i familjen och som så småningom skulle trilla min väg...
Men Paris Hilton är ju blåst rent bokstavligt talat. Jänkarna skrattade så de grät när hon gick omkring i den där såpan och undrade vad Wal-Marts var för något..?
Dessutom, hand upp den som tror att hon är drivkraften bakom alla de där brandade sakerna och inte bara lånar ut sitt namn till hugade spekulanter som hör av sig... ;)
Fast vad är KB för sunkigt ställe som inte tar kort i baren? Tror de att man går omkring med femhundringarna hoprullade i fickan i bästa backslick-stil eller? :e
272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849