vaaaaaa!
Sända live?
Damn, bättre kan det ju inte bli när man nu inte fick någon biljett :)
Weei, då spelar grabbarna på Ullevi och SVT har fått för sig att sända spelningen live :bire
15 svar · 351 visningar · startad av Mc Fetto
Weei, då spelar grabbarna på Ullevi och SVT har fått för sig att sända spelningen live :bire
vaaaaaa!
Sända live?
JAreMANNEN skrev:
vaaaaaa!
Sända live?
Precis min reaktion ;)
Gäller det bara att det är fint väder och att politikerna i varje komun får för sig att sätta ut storbildsskärmar över stad och land. Snacka om folkfest ;)
Läge att få i tv-kortet i datorn så man kan spela in det ordentligt. :)
Köp mig en kamera istället Nicro så fixar jag biffen ;)
Gött att man ska dit! Gött att det tydligen ska sändas på SVT! :D
Då är ju frågan hur man skall göra för att få bästa kopian både när det gäller ljud och bild. Det gäller väl att få tag i en digitalbox för att få DTSljud.
Yeah känns RÄTT gott att ha en biljett i sin ägo, trots SVT's upptåg :) Blir femte gången ja ser snubbarna nu. Hms, jag har rentav en biljett till övers så om någon antingen bor i närheten- alternativt post om du bor längre ifrån, i viket fall så blir jag bara glad av att bli av med den. Eftersom det är en ståplats så drabbar det inte de jag går med personligen. Visade sig att jag köpte loss för många i första läget :D
red. nu har även min sista biljett rykt!
Ah, 9 juli. Jag börjar min 5 veckor långa semester med att se Iron Maiden live i Göteborg. Det kommer vara min lyckligaste dag i livet ;) :D.
@nders? :e
:e