Nån som har koll på hur många biljetter som släpps till Metaltown? Har en enorm lust att åka dit då mina absoluta favoriter Rammstein sticker dit men jag vet inte riktigt om ekonomin tillåter mig att köpa en biljett för 580:- just nu. Skulle vara trevligt att kunna vänta en vecka eller två iaf.
Oh, grymt! :) Har aldrig hört Beseech dock så egentligen vet jag inte om jag ska va impad eller ej. ;)
Det är du som fixar backstagepass åt mig också då? ;)
Molarin: Är din bror med i nåt av banden som ska spela eller är han ett extranummer? ;)
Sjunger i Beseech. Den mörkhåriga av dem. ;)
Beseech är ju heta :) Till och med jag gillar dom. Var #L# här på forumet som introducerade de för mig, har för mig att han jobbade ihop med nån av dem, på en webbyrå?
Ska på Sweden Rock nästa vecka.. Hur fan ska jag kunna motivera min överfett ansträngda ekonomi att köpa biljett till detta nu då? Nåja, lär lösa det på nått vis känner jag!!!
Hemkommen då! Bortsett från det jobbiga regnet så var det riktigt riktigt bra! Inte lika bra som i Globen men förutsättningarna är ju annorlunda. Dock ett väldigt stort + till den förbättrade publikkontakten (beror troligtvis mycket på scenens läge och storlek). F.ö så lyckades jag knö mig fram till stängslet så det blev andra gången längst fram då! *skryt* ;)
Härligt att se Rammstein sopa banan med de andra trista banden (nåja, Hanoi Rocks var rätt skoj..)! De har inte bara bättre låtar, ljudanläggningen de använde är i en helt annan division, för att inte tala om effekterna.. :birp
Å det slutade regna när Rammstein spelade! Skönt att slippa se en skog av paraplyer framför sig. Varför har idiotfolk PARAPLY på rockkonsert?!! x( Rock'n'roll??
Hmm.. det verkar som om den gode Till Lindemann skadade sig i Gbg. Var det när Lorenzs kraschade in Segwayen i benet på honom? Asienspelningarna i Korea o Japan inställda.