webForumDet fria alternativet

Tv-möbel

Boende & hem

6 svar · 348 visningar · startad av mibbe

Medlem sedan mars 2000402 inlägg
Frågan#1

Hoppas detta är rätt forum.

P.g.a begränsad golvyta så skulle jag vilja ha upp min tv-apparat ganska ordentligt. Tv-apparaten är en 32-tums vanlig tv (alltså ingen plasma e.d som man bara kan hänga upp).

Vet ni var man finner dylika möbler?

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

ha upp!? ...du har en möbel nu som du inte är nöjd med alltså? ...jag brukade ha min i bokhyllan, nu står den på en rullhurts... :) ...men det finns ju sånt där att köpas på välsorterade Radio/TV-affärer eller möbelhus typ Ikea eller nåt

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag går själv och funderar på en Bonde, men jag undrar samtidigt lite vad du menar med "upp lite".

Dryden: En bra fråga. Såg Bonde på IKEA, den kan vara något. Jag menar 1,5 meter upp ungefär.

Danny: Har en 28 " nu, på väggstativ. Men fått en 32 " och den funkar inte att ha på stativet. Därav min fråga. IKEA har jag naturligtvis kollat in redan. Affärer verkar mest ha låga möbler.

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

Skruva upp någon typ av hylla på väggen går snabbt och lätt.

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Bonde ser lite låg ut för en som vill ha tv:n högt placerad. Ett annat alternativ är ju denna: http://www.em.com/produkter/1-produkt.asp?ProductType=27367

UlfT: Bonde vill jag minnas gick att köpa med en tillsats så att den blir högre. Grundversionen är alltför låg helt riktigt för min del.

Din länk var inte helt fel, om inte annat så väldigt snygg. Skulle gärna ha något högre. Men ett klart alternativ det där. Man ska inte vara envisare än att man kan tänka om förstås :)

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)