RB&Vodka fungerar fortfarande för mig tokigt nog. Druckit den i flera år nu, varje helg nästan och det är alltid lika gott. Jag förknippar R&B med vodka men blir ändå inte äcklad av det.
Sprite kan jag inte dricka längre, måste blandas ut med någon sprit :)
Fel, när det smakar t-sprit ska det inte drickas. Att vara student är inget försvar ;).
Mes :p Flygbränsle är det inget fel på.
Annars är Jägermeister och Red Bull riktigt nice. Det smakar faktiskt varken Jagare eller RB, det blir någon konstig synergi smakerna emellan så att det smakar godis.
Jag gillar white russian, brukar inte testa andra drinkar eftersom jag inte gillar när det blir så sött och sliskigt...
white russian består av vodka, kaluha, mjölk och lite krossad is.
Jag testade mig på att göra en egen WR men den smakade inte riktigt som orginalet... jag hade ingen kaluha så jag körde i lite bailey's istället samt en liten klick vaniljglass, gott vart det men lite för sött för min smak.
http://www.festaloss.com/ har en massa recept på drinkar, du kan ju kolla där om du vill testa nån av drinkarna som nämnts här så att allt smakar som det skall. ;)
Hej någon som vet någon god drink?
Vill gärna ha recepten med =)
Själv föredrar jag tequila sunrise som förmodligen alla smakat. =)
Orgasm
White Russian
sliskiga beiga drinkar som man kan dricka som man drack pucko som barn. Sitter som en smäck i magen om man gillar drinkar, själv kör jag hellre på Kilkenny.....