Det blev Krig och konfliker, Fotografi samt Historisk kartografi. Alla på fem poäng, heldistans och på Högskolan på Gotland och allt hängde på att de verkar intressanta. :)
Fokuseringen läggs inte på matte osv utan programutvecklings processer, projektledning, programmering osv. Samt Operativsystemets grunder, AI och mycket mer
Jag läser egentligen Datavetenskap vid Lunds universitet, men jag insåg när jag skulle söka kurser till hösten att de kurser jag hade tänkt söka bara ges vid vårterminen.
Det fick bli Informatik (1-20) på ekonomicentrum istället.
Jag vet inte riktigt vad det är, men det kan nog bli intressant.
Betydligt större utbud av tjejer än på datainstitutionen iaf.
20p retorik vid Södertörns högskola. Jag har "bara" 750 ködagar hos SSSB så jag tänker bo hemma ett tag till. SH ligger nära, det nya biblioteket är grymt fräscht och lärarna verkar vara ok.
Till hösten valde jag att bygga på min utbildning med en inriktning mot realtid/inbyggda system, något som jag är intresserad av. Om ett år pular jag endera med mitt exjobb eller så går jag robotikkursen som Phorpher nu går, det bestämmer jag i höst. :)
Eftersom jag inte får göra exjobb förrän nästa vår, så sökte jag lite spännande fristående kurser om berggrunden, naturen och design/konstruktion av användargränssnitt. Om jag inte hittar ett jobb förstås, det vore nästan det bästa.
Supersmidigt att man numera kan anmäla sig direkt över nätet! Utvecklingen går framåt. :)
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e