webForumDet fria alternativet

Supersnyggt kort!

Småprat

6 svar · 499 visningar · startad av Coccozz

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg
Frågan#1

Hehe, efter att ha haft stora problem med att få tag på alla hjärtans dag kort under ett par år nu (inte för att sorimentet är för litet, snarare tvärtom, t.o.m. i lilla Ulricehamn :e) så har jag beslutat att stoppa ihop ett supersnyggt kort(?). :P
Bara att ni tar och ger bort till era nära och kära och ni behöver aldrig mer ha beslutsångest ang. vilket kort ni ska köpa. ;)
Är det inte super? :birp

Och så...

...var det det här med att bifoga filer... x(
Kan inte du, Rikard, se till så att man kan redigera och bifoga fil då, så jag slipper skicka två inlägg varje gång jag skall bifoga något? Eller åtminstone ge mig ett NoteIT-block som jag kan skriva meddelanden som:
Glöm inte bifoga fil!
på och hänga runt hela mitt skrivbord :E

OBS! Lägg bilden i ett så stort dokument som ni vill ha och fyll bakgrunden med vitt så blir det super :moose

géléhallon.jpg
Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Tycker mig se en figur i gelehallonet? Är det riktigt, eller är det dags att gå och lägga sig? :) ;)

Hehe, då är du nog, precis som jag var när jag gjorde kortet, övertrött :e

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Coccozz skrev:

Hehe, då är du nog, precis som jag var när jag gjorde kortet, övertrött :e

Fast bilder där man kan se figurer komma fram om man fokuserar tillräckligt på bilden, brukar ofta ha samma "korniga" upplägg som din bild. :)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Blårand skrev:

Tycker mig se en figur i gelehallonet?

Du ser riktigt! Där är ett barn som hoppar hopprep. Jag uppskattar åldern till ~6 år, och hårfärgen är med all sannolikhet blond.

Är det inte lite sent (alt. tidigt) med allahjärtanskort nu?

Vad fan ser ni med? Det är ett fult jävla géléhallon :e
Först Blårand som inte går och lägger sig i tid och nu du, @nders, som går upp så tidigt att du börjar hallucinera :P
Ni måste sova på det här stället, den saken är klar ;)
Hmm...kejj, ja bifogar ett nytt kort senare ikväll då, har ändå inget att göra från nio till midnatt :p

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
132 ms — ändringar (db)