Om du dricker alkohol ska du ta Ipren, då skonar du levern.
Bakgrund: vaknade med svag huvudvärk imorse, och den vill inte gå över. Tror att jag kan ha sovit lite för länge...
men jag har nu tagit 2st treo's på kanske 2h, och den vill fortfarande inte ge med sig!
Eftersom jag mer eller mindre är beroende av koffein har jag också klämt i mig den dagliga dosen efter treo #2, lite bättre kanske det vart.. men ändå inte. Värken är kvar. Har förtärt ett par kalla mariestad också, i hopp om att alkoholen skall dämpa smärtan, men icke då!
Funderar på att ge mig in på treo #3, men jag vet ju att treo, framförallt i samband med alkohol går hårt åt levern, så jag är lite tveksam... å andra sidan ska jag iväg och se polarnas band repa och har verkligen ingen lust att ha huvudverk under tiden...
är det skadligt att ta 3st treo's på kort tid? Hittade ingen info på fass' hemsida, men jag är lite smått stressad och kanske missade något.. någon som vet något kan väl skriva en rad eller två?
Jag har testat frisk luft & vatten, och jag har inte käkat dåligt heller, dock har jag enligt min tandläkare pressat tänder i sömnen en tid, men man tycker att sådan huvudvärk borde försvinna efter bara en treo, den brukar ju göra det...
Kommer nog att ta treo #3 snart iaf, vill inte förstöra kvällen med tråkig huvudvärk, är verkligen sååååå sugen på att festa loss lite, det var alltför länge sedan :)
scckåhl!