Ska till london på torsdag, framme torsdag kväll och hem på tisdag morgon. Ska mest ragga företag att praktisera hos men det blir lite tid över till annat.
Ska se Tottenham - Manchester City på lördag och dricka en massa öl på någon supporterpub.
Söndagen är ganska tom i schemat, vad kan man göra då för att få en liten upplevelse.
Skämt å´sido. Måste man alltid göra något? Varför inte bara ta det lugnt och slappna av? Gå på någon historisk pub och ta en öl, vandra runt och kika lite på gamla byggnader eller relaxa lite och var nöjd med att du bara finns till? Låter inte det som en bra ide?
Blårand; nä det låter som en tråkig idé. Relaxa, sitta hemma och ta på mig själv kan jag göra i Karlskrona eller Malmö.
Gamla byggnader låter tråkigt. Dricka öl lät skoj, men det var ganska inplanerat sen tidigt stadie :)
Abbey Road-studion är ju inge kul. Man fick inte gå in där. Dock lite ballt att ha varit där! (lyckades dock ta en lagom fin bild på min far i entren :D)
Är du musikintresserad så leta efter denmark street eller vad den hette. Massa gitarrer :D!
Blårand; nä det låter som en tråkig idé. Relaxa, sitta hemma och ta på mig själv kan jag göra i Karlskrona eller Malmö.
Gamla byggnader låter tråkigt. Dricka öl lät skoj, men det var ganska inplanerat sen tidigt stadie :)
Tänk efter nu. Det är faktiskt en riktigt bra idé Blårand har. Jag brukar själv göra så emellanåt när jag är ute och reser. Det finns ingen anledning att planera in vykortssevärdheterna under exakt varje minut av resan. Växlar man med att strosa omkring utan något särskilt mål, ser man en massa saker man inte hade väntat sig. Byggnader som ingen annan har brytt sig om. Folklivet på någon loppmarknad. Med mera. Man ser helt enkelt landet på ett annat vis som inte är så tillrättalagt.
Jo, men vad är du intresserad av förutom att knappa på datorn, ragga brudar och dricka sprit då? ;)
Porr och design, en skön kombinerad mix av de två är det bästa.
Laptopen tar jag med mig och vad jag hört så finns det många Wlan café.
Min sis snackade något om nån marknad, men jag orkade inte spara loggen och nu vet jag inte hur jag ska få tag på henne.
Men det var tydligen två olika marknader, en med mycket kläder som var ungdomlig.
Jag tror vi ska bo ganska centralt, men jag vet inte.
Nån som har förslag på sköna byråer förutom Mother, Poke, Hi res, Big Active, Delete, Digit, Random Media och Lateral.
Jag har researchat som fan men det finns ju en risk att man missat någon skön byrå ändå.