Härmed bekräftas snabelnärvaro. I alla fall en stund, eftersom vi som bor utanför stan också måste ta oss hem sedan. ;)
wF-träff våren 2005 i Stockholm
173 svar · 5 943 visningar · startad av bewern · sida 7 av 9
Frågan, av bewern
Jag har förstått att folk har börjat bli sugna på en wF-träff igen. Då kanske det är dags att börja planera någonting. Jag har scannat av lite, tips från medlemmar, alltomStockholm ... osv. 25/5 Ett wF-möte och en Tovel day med Krocket, Boule och Kubb. Inträdeskrav ;) : wF t-shirts eller Tovel day t-shirts. I Observatorielunden eller Humlegården så man har nära till vattenhål. 1/6 - 6/6 Restaur
Läs frågan i sin helhet →Skit. Här har man blivit inbokad på bio... missar eventet. Fett trist, ska blunda genom hela filmen. :(
J. Rönnberg skrev:
Nicrosoft skrev:
WOW, den 6/8 ser det ut som att jag skulle kunna hedra er med min närvaro :)
Den 6/8 är en väldigt bra dag för då fyller undertecknad och vänstertecknad år. :) Dock är det i dagsläget osäkert och jag kan komma då jag både är dubbelbokad. Dels födelsedag och dels FUF-läger.
Då får du boka av alla andra saker. wF-träff går före allt, ALLT. ;)
Moget, Freestyler! :(
@nders skrev:
Vet... jag skäms som den hund jag är. :(
Men vilka tider är det som gäller egentligen? Bion ju slut innan nio, kanske kan sluta upp lite senare?
18:00 ->
Jag måste dessvärre sticka hem med 20:35, men jag kompenserar det med en pilsner innan 18 om det är någon som är sugen. :)
Freestyler skrev:
@nders skrev:
Vet... jag skäms som den hund jag är. :(
Men vilka tider är det som gäller egentligen? Bion ju slut innan nio, kanske kan sluta upp lite senare?
Träff kl. 18:00
Sen umgås vi tills vi tröttnar.
PS: Inträdeskrav är Towel Day T-shirt eller annan Towel Day hedrande attiralj Hint hint Handduk hint hint. ;)
Okej, får se vad man kan styra upp då. Skiiiiit att jag glömt detta. *bitter*
Vi hörs snart! :)
Jag börjar snart röra mig från Solna. :D
Nu är jag hemma efter en trevlig kväll med några trevliga wF:are. :D
Så här trevligt blev det :bire http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=1049607#post1049607
Jättetrevligt var det!
Det var faktiskt så trevligt att jag ser fram emot nästa träff. :o
Impact skrev:
Det var faktiskt så trevligt att jag ser fram emot nästa träff. :o
Du har ganska få kompisar va?
bewern skrev:
J. Rönnberg skrev:
Nicrosoft skrev:
WOW, den 6/8 ser det ut som att jag skulle kunna hedra er med min närvaro :)
Den 6/8 är en väldigt bra dag för då fyller undertecknad och vänstertecknad år. :) Dock är det i dagsläget osäkert och jag kan komma då jag både är dubbelbokad. Dels födelsedag och dels FUF-läger.
Kan bli lite svårt att boka av min egen födelse ;).
J. Rönnberg skrev:
bewern skrev:
J. Rönnberg skrev:
Kan bli lite svårt att boka av min egen födelse ;).
Du är inte tillräckligt motiverad. :p Vill man så kan man. :)