Vilken fråga i världen skulle du vilja ha svar på?
Tanken är inte att någon ska besvara någons fråga, utan att man bara postar sina frågor, men om någon mot förmodan skulle ha ett vettigt svar på någons fråga, så kan man posta det lite diskret :)
Vad är det för monster som knäcker träd i Lost?????
vet inte hur långt du kommit i serien, själv har jag sett så många avsnitt som det sänts i usa, pga plugget kan jag inte följa serien i svenk tid.. men iaf, vill inte avslöja för mycket, eller egentligen så har ingenting avslöjats ännu, men jag tror mig veta svaret på din fråga iaf! :)
min fråga är:
vart börjar/slutar rymden och vad finns utanför den?
vad finns utanför det som är utanför rymden, och utanför det? osv osv osv...
...
[notering: versalerna försvann lika snabbt som ölen, om ngn hittar dem, vänligen returnera dem till informationen, tack! ;)]
Den frågan skulle jag också vilja ställa. Jag funderar faktiskt mer på det där än med meningen med livet.
La märke till det där att många funderar vad meningen är med livet... jag tror att de är olika för varje människa! Men om man lever vidare efter döden, vet nog bara de som dödt.. :P
Den frågan skulle jag också vilja ställa. Jag funderar faktiskt mer på det där än med meningen med livet.
La märke till det där att många funderar vad meningen är med livet... jag tror att de är olika för varje människa! Men om man lever vidare efter döden, vet nog bara de som dödt.. :P
håller delvis med, jag tror att varje människa är fri att skapa sin egen mening. livet är vad man gör det till, liksom.