Är det så många fler än halebop som går i felias nät?
Hade du inte nämnt felia hade jag sagt Comviq Knock-Out
13 svar · 790 visningar · startad av ade
Är det så många fler än halebop som går i felias nät?
Hade du inte nämnt felia hade jag sagt Comviq Knock-Out
Ja strunta i om det inte är telias nät, det är bara helst. Jag vill ha så många alternativ som möjligt.
Jag tycker https://www.tangomini.se verkar bra, ska även kolla comviq knock out.
Varför inte bara köra på nätet med bäst täckning? Ja, Telia alltså.
För jag ringer väldigt mycket, både dagtid och kvällstid och vill ha så lågt pris på telefonin som möjligt.
Funderar dock på telias företagsab. Det med medföljande lur.
Finns det verkligen ett enda abbonemang som spöar Comviq Knockout vad gäller priset nuförtiden, då menar jag både privat & företagspriser rakt av!?
Comviq har måhända en något sämre täckning norröver, men det tror jag att jag struntar i framöver om inte Telia kontrar med nått liknande!
Jag har Telia Work i dag o ringer relativt billigt, men det är iaf typ dubbla priset mot Knockout dagtid...
Jo, det är rikitgt billigt, men med telia work ringer man ju lite billigare till det fatsa nätet samt till telia mobiler ringer man utan minutsavgift
ade skrev:
Jo, det är rikitgt billigt, men med telia work ringer man ju lite billigare till det fatsa nätet samt till telia mobiler ringer man utan minutsavgift
Gör man? Inte vad jag har märkt iaf, fast jag har iofs inte kollat speciellt noga heller..
Det där är ju inte "Telia Work" utan "Telia Work Jobbmobil"...
Trodde det var samma ?!
Det är det inte så nu har du lärt dig nått i dag med. ;)
Du har en fast avgift på Telia Work Jobbmobil som är: 295:- jämfört med den avgiften jag har på Telia Work som är 98:- till att börja med..
Öppningsavgiften på Telia Work Jobbmobil är 40 öre, jag har 32 öre.
Samtalsavgifterna är dock i världsklass på Telia Work Jobbmobil, men hjälper inte mig som inte ringer så mycket..
Telia.se skrev:
Ringer du mer än 8 minuter/vardag till Telia-mobiler lönar det sig.
Dryden skrev:
Varför inte bara köra på nätet med bäst täckning? Ja, Telia alltså.
Om man har behov av täckning i ödemarken & glesbygden så kör man på Telia. Annars kör man på ett billigare alternativ. Varför betala extra för något som man kanske inte utnyttjar? Dessutom finns det ställen i centrala Stockholm där Telia i a f har haft dålig täckning inomhus.