webForumDet fria alternativet

Abonemang eller kontatkort

Webbhotell & domäner

13 svar · 790 visningar · startad av ade

Medlem sedan juli 20041 081 inlägg
Frågan#1

Hejsan. Jag är ute efter ett nytt abenomang eller kontakort till mitt företag. Detta gäller bara mobil eftersom jag kommer skaffa fast aboneamng i sommar.

Jag vill att det ska vara billigt och gärna gå via telias nät. Typ som PgOne.se eller liknande.

Alla tips är välkommna!

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Är det så många fler än halebop som går i felias nät?

Hade du inte nämnt felia hade jag sagt Comviq Knock-Out

Ja strunta i om det inte är telias nät, det är bara helst. Jag vill ha så många alternativ som möjligt.

Jag tycker https://www.tangomini.se verkar bra, ska även kolla comviq knock out.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Varför inte bara köra på nätet med bäst täckning? Ja, Telia alltså.

För jag ringer väldigt mycket, både dagtid och kvällstid och vill ha så lågt pris på telefonin som möjligt.

Funderar dock på telias företagsab. Det med medföljande lur.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Finns det verkligen ett enda abbonemang som spöar Comviq Knockout vad gäller priset nuförtiden, då menar jag både privat & företagspriser rakt av!?

Comviq har måhända en något sämre täckning norröver, men det tror jag att jag struntar i framöver om inte Telia kontrar med nått liknande!

Jag har Telia Work i dag o ringer relativt billigt, men det är iaf typ dubbla priset mot Knockout dagtid...

Jo, det är rikitgt billigt, men med telia work ringer man ju lite billigare till det fatsa nätet samt till telia mobiler ringer man utan minutsavgift

ade skrev:

Jo, det är rikitgt billigt, men med telia work ringer man ju lite billigare till det fatsa nätet samt till telia mobiler ringer man utan minutsavgift

Gör man? Inte vad jag har märkt iaf, fast jag har iofs inte kollat speciellt noga heller..

Det där är ju inte "Telia Work" utan "Telia Work Jobbmobil"...

Trodde det var samma ?!

Det är det inte så nu har du lärt dig nått i dag med. ;)

Du har en fast avgift på Telia Work Jobbmobil som är: 295:- jämfört med den avgiften jag har på Telia Work som är 98:- till att börja med..

Öppningsavgiften på Telia Work Jobbmobil är 40 öre, jag har 32 öre.

Samtalsavgifterna är dock i världsklass på Telia Work Jobbmobil, men hjälper inte mig som inte ringer så mycket..

Telia.se skrev:

Ringer du mer än 8 minuter/vardag till Telia-mobiler lönar det sig.

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

Dryden skrev:

Varför inte bara köra på nätet med bäst täckning? Ja, Telia alltså.

Om man har behov av täckning i ödemarken & glesbygden så kör man på Telia. Annars kör man på ett billigare alternativ. Varför betala extra för något som man kanske inte utnyttjar? Dessutom finns det ställen i centrala Stockholm där Telia i a f har haft dålig täckning inomhus.

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)