I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg Frågan 14 feb. 2005 07:45 #1 Om jag har ett teliarefill kort i min mobil här i Sverige och åker över till Norge med den, då får ju jag betala samtalstaxan i Norge. Men om någon i Norge ringer mig här i Sverige......hur blir det då?
mv icaaq
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Det får du nog kolla via det norska bolaget vad dom har för taxor till Sverige.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Om du är ansluten till sveriges nät så betalar du inget för inkommande samtal. Är du ansluten till något annat nät än svenska telia så får du betala.
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Nu vet jag inte hur det är med Norge. Men i vissa länder så dras inte kostnaden från ditt refillkort utan de skickar hem en fakura senare.
I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg
SirPeter skrev:
Om du är ansluten till sveriges nät så betalar du inget för inkommande samtal. Är du ansluten till något annat nät än svenska telia så får du betala.
Det var min tanke med.....
Okkido skrev:
Nu vet jag inte hur det är med Norge. Men i vissa länder så dras inte kostnaden från ditt refillkort utan de skickar hem en fakura senare.
Det dras direkt på refillkortet i Norge....
mv icaaq