b
b
89 svar · 3 961 visningar · startad av anders4u · sida 2 av 5
asdf
Läs frågan i sin helhet →b
Det enda jag kan komma på extra att du ska tänka på är att fråga henne mycket, låt henne berätta en massa, verka vara intresserad och fråga mer och låt henne berätta. Och nämn hennes namn många gånger.
Ps. Den som skickar denna länk till min flickvän är död! Ds.
b
Tja, brädspel går väl an till en viss del.
Men jag skulle inte tagit med schack för att utklassa någon x antal ggr i rad som aldrig spelat förr, med risk att sitta med en riktigt dålig förlorare.
Då om någon gång är kvällen förstörd ;D
Ta isf med något spel hon känner sig hemma på och låt även henne vinna (gärna majoriteten), fast det är svårt att låta bli ;)
Annars är det väl mest mat, film, och visst - sex - som brukar funka. Ladda upp med massa frågor om henne (tjejer älskar prata om säg själva, minst lika mkt som vi killar) och andra ämnen man kan diskutera om och försök slå ihjäl tiden med det.
Mkt mer har väl inte jag att komma med. Låt det flyta på...
b
Denkan skrev:
Ta isf med något spel hon känner sig hemma på och låt även henne vinna (gärna majoriteten), fast det är svårt att låta bli ;)
ja, jag ska fundera på det :)
anders4u skrev:
finns det inga tjejer här på webforum som kan svaret :)
men dryden har ju svarat? ;) :OO :h
Okkido skrev:
Existerar mer än en dejt?
Alltså, men träffar väl dom på krogen, tar hem dom, har sex. Självklart säker sex (ger ut fel telefonnummer) sen kommar man på en lame ursäkt om att man måste med bussen kl 8 på morgonen. Sen tar man en dusch och laddar upp för kvällens krogrunda? Har jag missat nått eller, schack... brädspel...mat?! WTF
Hmm. By the way, hade vi sex i natt, Okkido? Det är lite dimmigt från den tidpunkten, dessutom är jag lite dålig i magen idag.
Okkido skrev:
Jag är 21. Undra hur jag kommer vara när jag är trettio.
Större mansgris lär du inte kunna bli så jag vet faktiskt inte! ;) :e
carl_x; nä men full som du är ringer du på hemma hos mig klockan 4 och vill ha nattamat!
Note to wF; håll er borta från Karlskrona, jag upptäckte att det fanns fler wF:are här den tunga vägen :(
Okkido skrev:
carl_x; nä men full som du är ringer du på hemma hos mig klockan 4 och vill ha nattamat!
Va, jag åt väl inget hemma hos dig? Finns det nåt att äta där, förresten? Ja, förutom dom där jävla krossade äggen som ligger under handuken på golvet förstås...
Bire skrev:
Mat, vin, en film HEMMA, inte bio.. Sen sex!
Funkar!
Kan vara ganska kul med sex på bion, också :bire
PeW skrev:
Bire skrev:
Funkar!
Gäller bara att boka en del biljetter runtomkring sig först! ;) :e
caze skrev:
PeW skrev:
Bire skrev:
Funkar!
Då var det väl inget kul kvar ;)
Flyttad från Cafét.
frankof skrev:
caze skrev:
PeW skrev:
Bire skrev:
Funkar!
Då var det väl inget kul kvar ;)
bara det trevliga! ;) eller så bokar man bara raden längst bak, lätt att det räcker. :)
caze skrev:
Vadårå? Bara för att han inte vill se sina gamla ragg igen? För mig är det en fråga om jämställdhet, de brukar inte vilja se mig igen och jag vill inte se dem igen ;)
spango skrev:
caze skrev:
Vadårå? Bara för att han inte vill se sina gamla ragg igen? För mig är det en fråga om jämställdhet, de brukar inte vilja se mig igen och jag vill inte se dem igen ;)
Fan vad smart! :) Jag har aldrig tänkt det på det sättet. ;)