webForumDet fria alternativet

Efterlyser låt (?)

Musik

5 svar · 352 visningar · startad av Okkido

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg
Frågan#1

Tja

I min bakfulla förvirring låg jag och drömde men halvsov bara. Samtidigt hörde jag nått så fruktansvärt bra på MTVe.

Det var bara piano med relativt långa mellanrum mellan varje tangenttryck (av det jag minns av låten).

Jag vaknade till och förstod att jag inte drömde om låten men han bara se de sista sekunderna av den. Det jag såg var en tecknad stad där en zeppelinare körde längst en gata. Och sen byttes bild till en pingvin som skrek till, sen var det slut.

Jag vet inte om det var en riktig låt eller om det bara var ett sånt MTVe-intro som de brukar köra, men jag har för mig att det var rätt långt.

Nån som har en aning vad jag pratar om?
Allting hände för ~1 timme sen.

Tack på förhand!

Ingen som har koll? MTV vill inte svara mig :(

Nu har jag fått bekräftat av en kompis att det är en av MTV's egna inslag. Nån som är sugen att banda en hel dag och kolla igenom och se om den är med? För MTV vill inte svara på mina mail .

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Okkido skrev:

Nu har jag fått bekräftat av en kompis att det är en av MTV's egna inslag. Nån som är sugen att banda en hel dag och kolla igenom och se om den är med? För MTV vill inte svara på mina mail .

Varför bandar du det inte själv?

Tror du inte jag hade gjort det om jag hade kunnat?

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Du kan ju pröva mtv's eget forum: http://www.mtv.com/community/message_boards/boardsdir.jhtml

247 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)