webForumDet fria alternativet

Big Brother 2005

Småprat

61 svar · 1 507 visningar · startad av Esen

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg
Frågan#1

Nu har det enkligen startat igen, Har precis köpt så man kan se dygnetrunt och det kommer nog bli många timmar framför kamerorna i år igen...

Någon mer som har väntat på Sveriges bästa dokusåpa?

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Har inte följt det hittils och kommer inte att göra det i år heller.

Har aldrig riktigt förstått det där med att följa andra människors liv istället för att leva sitt eget.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Esen skrev:

Ja, jag väntar fortfarande och lär så få göra i några tidsepoker till.

Dryden skrev:

Esen skrev:

Ja, jag väntar fortfarande och lär så få göra i några tidsepoker till.

Du behöver inte vänta längre, Det har precis börjat ;)

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Asch, ett hus fullt med idiotiska förlorade offer. Jag blir bara arg när jag ser det...

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

En sådan här grafisk redovisning säger väl det mesta?
http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,14803,00.html?resultatvisn=nytt

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Lasp skrev:

http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,14803,00.html?resultatvisn=nytt

:L

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

Lasp skrev:

Nja, för tidigt att dra några slutsatser om programmets innehåll ännu. Frågan gällde bara det första avsnittet och det var faltiskt riktigt dåligt eftersom de inte ens presenterade alla deltagare. Så bara för att dagens introduktion sög betyder inte det att resten kommer göra det, då är det ju deltagarna vi får se inte herr Adam.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

De ända sköna lirarna verkar ju vara Sebbe från Åre och han från Karlstad, resten verkar ju komma från en annan planet. :e

Lasp skrev:

Med största sannolikhet så har dom flesta som röstat inte ens sätt programmet, Utan röstat för att dom av olika anledningar inte gillar dokusåpor...

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Esen skrev:

Med största sannolikhet så har dom flesta som röstat inte ens sätt programmet

Man kan känna doften av skit på väldigt långt avstånd. Ser du liknelsen?

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Det är visst ett riktigt härligt gäng dom dragit ihop i år. Undra hur det kommer sluta... Får se om jag orkar sätta mig framför teven nån kväll och glo på dyngan.

PersianBulldog skrev:

Esen skrev:

Med största sannolikhet så har dom flesta som röstat inte ens sätt programmet

Man kan känna doften av skit på väldigt långt avstånd. Ser du liknelsen?

Vilken liknelse?

Det enda jag se e att folk röstar uten att ens sätt programmet och kan ju då inte ha någon anning om hur programmet var, och att då säga att det var uselt ger ju ingen rättvis bild över programmet...

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg

Man kan ju fråga sig vad Dennis hade rökt innan han kom in i studion :e

Medlem sedan juli 20041 081 inlägg

Re: Big Brother 2005

Esen skrev:

Nu har det enkligen startat igen, Har precis köpt så man kan se dygnetrunt och det kommer nog bli många timmar framför kamerorna i år igen...

Tycker det har vart ganska okej, men i år tror jag det blir sämre. Och vilka udda personer dom har tagit med som deltagare!

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

– Va han snygg? frågar Cipi.
– Nja, han hade mössa, svarar Tina.
– Var det några snygga killar där inne? Frågar Elita.
– Det frågade jag inte om.

Killarna har andra frågor som de tycker är viktigare:

– Festade dom mycket där? frågar Klas.
– Ja, dom festade hela tiden, svarar Tina.
– Ohhh, dom leker ju svenskar, då får dom massa vodka, säger Alečko avundsjukt.
– Va taskigt, dom får bara en massa vodka och vi får äcklig fisk, ropar Klas förtvivlat.

:e Jag håller på Elita! :p

Re: Re: Big Brother 2005

ade skrev:

Esen skrev:

Tycker det har vart ganska okej, men i år tror jag det blir sämre. Och vilka udda personer dom har tagit med som deltagare!

Håller helt med, Tror absolut inte att det kommer bli lika bra som dom andra åren...

Efter att ha sätt dagensprogram så börjar jag tvivla på årets upplaga av BB...

Till att börja med, Dom enda personer man förstår e ju Elita och Hannah dom andra pratar något helt annat "språk", Sen kommer det ju inte att bli lättare när Norska och den Svenska sidan slås ihop, Så snälla Kanal5 och BB, TEXTA GÄRNA BigBrother i fortsättningen...

Man som sakt var, Detta var ju första programmet och man kan ju alltid hoppas att det blir bättre och att Dennis åker ut...

Medlem sedan dec. 200410 inlägg

haha, tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde när Cipi klev in i studion. :D Heja heja!

jrasjo skrev:

haha, tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde när Cipi klev in i studion. :D Heja heja!

Undrar bara hur länge dom andra kommer stå ut med Cipi´s spelandenallebjörn, som hon skruva upp när hon skulle sova...

549 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)