Hm, blandade svar...
Dryden skrev:
lita på att en viss pojkvän lär bli hyggligt förbannad vid en eventuell upptäckt. Kan du leva med eventuellt knäckta näsben och en och annan skallfraktur så...
Då får vi väl hoppas att gamla takter fortfarande sitter i och att högerkroken fortfarande är giftig, men å andra sidan är det ju rätt kul att åka ambulans också... ;)
Gislaved skrev:
Det finns tillräckligt många lediga tjejer för att du ska kunna hitta någon som passar dig utan att behöva förstöra ett förhållande.
Jag ser det faktiskt inte som om att det vore jag som förstör förhållandet. Hon lär ju ha en egen vilja, vilket innebär att hon kan nobba mig om hon vill, och om hon inte gör det så är ju det bara ett bevis på att hennes tidigare förhållande inte var tillräckligt starkt.
ED skrev:
Tänk så att om hon är med dig medans hon är med sin pojkvän, då är det rätt stor risk att hon hittar en snubbe medans ni är ihop sen.
Ärligt talat, det här är inte heller något som bekymrar mig. Livet är hårt, sen dör man. Motgångar är något man får leva med, och leva, det gör man bara en gång.
Jag gillar inte att sitta och skriva om mina kärleksproblem, men fan, under gårdagskvällen fick jag det bevisat för mig ännu en gång: alla singeltjejer är puckon, och om man träffar någon som man för en gångs skull gillar så är de självklart "tagna".
Vi var på samma förfest igår, och hennes pojkvän var inte närvarande av någon anledning. Jag hade knappt aldrig träffat henne innan, så jag visste till en början inte om att hon var upptagen. Iallafall, min kära (och vid tidpunkten) astankade polare försökte lägga in en stöt på henne, men det gick naturligtvis åt helskotta. Av någon anledning så började iallafall jag prata lite med henne, och till min förvåning så var hon jäkligt smart, även om hårfärgen visade på något annat.
Jaja, för att runda av den här långtråkiga historien, vi snackade hela kvällen, båda skrattade åt varandras skämt, hon kladdade på mig, bla bla osv. Så, vi får se hur det hela löser sig...