haha detta e ju fan humor =D fortsätt posta, ja har fan skitroligt =D
oelbal:
oompa skrev:mej ja aja å dej isf e somsagt osv i all oändlighet
Tyvärr, jag förstår inte. Testa Svenska nästa gång.
HAHAHAHA!!
ok fortsätt ordbajsa tack. fortfarande inga argument ^^
som vanligt..
men jag skall gå ner på eran nivå om det så krävs.
Jag skall skriva i ett mer litterärt språk, så att alla som saknar egentliga argument eller har nån form av mindrevärdeskomplex i alla fall inte kan spendera sin tid med att klaga över mitt språk. (Ni som faktiskt har mer problemlösningsförmåga/ordförråd än en säck potatis, ni kan bortse från detta.) (säck potatis var ett skämt. dom har såklart varken problemlösningsförmåga eller ordförråd.)
förhoppningsvis kanske folk kan sluta skriva inlägg där de bara kommenterar mitt skrivspråk bara för att de saknar egentliga argument, eller vill fly ifrån den egentliga diskussionen.
ED: Säger som sigges, även om 50% tycker det är ok, så är det fortfarande 50% som inte tycker det. Därför så får man vara försiktig med vad man visar.
Sant. Jag tycker också att alla människor skall tycka lika. Och ha samma humor, vara oförstående och söka fel i saker och ting. Jag tycker att du skall tala om för mig vad som då är godkänt att visa på tv. Jag tycker att det är kränkande och nedvärderande att se en vit rappare kalla afroamerikaner för negrer. Jag skall stämma alla vita rappare som gör det, och skapa massa trådar på forum där jag gråter ut och spelar dum. Heja!
ED: Och nej, reklambyrån tycker helt uppenbart inte att "svenne" har negativ ton. Men som sagt, många andra tycker det.
så om reklamen skall bort för att du tycker den har en negativ ton, (jag tycker inte det), då skall du bort för jag tycker du har en negativ ton.
---
nej, människor som är så uttråkade att de ser den här reklamen och tänker: OJ! jag är för gnällig för att se någon humor i hans ordbyte (svensson ; svenne), så jag skall debattera om att detta är hets mot folkgrupp, sådana människor borde kanske fundera på vem som borde vara lite mer öppen och förstående. Egentligen så borde ju även ni förstå att det ni håller på med är ett sånt onödigt tidsfördriv. Jag hade en flickvän en gång. Hon höll på likadant. Vad man än sade, så fanns det något negativt i det. Vad man än gjorde så var det kränkande. Det finns ett ord för vad man brukar kalla sådana människor, men det ordet skall vi inte ta upp här. Det är kränkande :p
idiot-hjälp:
:p <- detta är en "smiley". dem används till exempel när man skriver till varandra på datorer, för att visa en sinnesstämning genom att illustrera ett ansikte. i mitt fall, någon som lipar och ler.
mer idiothjälp:
jag var vid vissa tillfällen i texten ovan ironisk.
beskrivning av ironi (från SAOB)
"..Ironi är en metod som användes av Sokrates under filosofiska diskussioner. Den gick ut på att i en dispyt låtsas anluta sig till den avvikande uppfattningen, men sedan genom olika gisslande frågor visa på ståndpunktens orimlighet."