webForumDet fria alternativet

Bortdomnat huvud

Träning & hälsa

7 svar · 1 459 visningar · startad av Mika3l

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Frågan#1

Nån som nånsin har vart med om att huvet har domnat bort? :o
Domnade bort tidigare idag när jag glodde på tv, trode jag låg på nåt konstigt sätt då men nu har det blivit så igen.
Nog för att jag dricker lite nu men det var ju innan jag började med det. Känns typ som när man är full, fast jag är bara bortdomnad. ;)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Mika3l skrev:

Nån som nånsin har vart med om att huvet har domnat bort?

Ja :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Jag har hört att det var en snubbe som kom hem riktigt berusad en kväll, han öppnade dörren hem och somnade precis innanför dörren. På nåt sätt så låg han på sitt egna ben så att det somnade, och i och med att han var så berusad kände han inget, eller kunde inte göra något. Så när han vaknade var benet dött. Det var bara att amputera...

Huvet har slutat att sova nu så ja ska nog klara mig från amputation! :e

Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

Mika3l skrev:

Huvet har slutat att sova nu så ja ska nog klara mig från amputation! :e

Man kan aldrig vara på den säkra sidan. Jag röstar för amputation! (Bara för säkerhets skull...)

. :o :( :l

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

silfver skrev:

Jag har hört att det var en snubbe som kom hem riktigt berusad en kväll, han öppnade dörren hem och somnade precis innanför dörren. På nåt sätt så låg han på sitt egna ben så att det somnade, och i och med att han var så berusad kände han inget, eller kunde inte göra något. Så när han vaknade var benet dött. Det var bara att amputera...

http://www.webforum.nu/showthread.php?threadid=116264&forumid=207

:e

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

magnusfernstrom skrev:

silfver skrev:

http://www.webforum.nu/showthread.php?threadid=116264&forumid=207

:e

Jag säger inget. :birp

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)