webForumDet fria alternativet

Tips på Porrfilm!

Småprat

75 svar · 18 121 visningar · startad av McMoj · sida 2 av 4

Frågan, av McMoj

Tjenare, söker en porrfilm med handling, inte bara massa knull och sugande hela tiden, gärna som Iskallt begär, svensk är ett måste! Gärna ny!

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan okt. 2004260 inlägg

Haha. Ridskolan är nog den sämsta p-filmen jag sett! :)
Men Samson Biceps är en klar talang. Han ÄR respekt! Finns många grymma repliker man kan citera från honom från Ridkolan. :)

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

frankof skrev:

*väntar på "sico"*

adrumdrum... Jag ska hålla tyst. Men jag har nog fäbojäntan på vhs tror jag.

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Ni har la de bästa i tråden! ;)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Samson är respekt!

Den är som en stor, varm korv! :e

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Idioterna
Veck-ända i Stockholm
Sommaren med Vanja

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

NI har ju tagit upp de två bästa svenska filmern...men ni har ju missat deras sequals (iofs så är den ena en prmen den blev mest känd efter fäbodjäntan)....vilken skymf..

Skulle vilja rekomendera: http://www.imdb.com/title/tt0355956/ Riskolan 2: Sexskolan

Samt Kärleksön: (släpptes året inna fäbodjäntan, men fick som sagt var uppmärksamhet först efter den, den hade även en re-release 1986 om jag inte minns fel)
http://www.imdb.com/title/tt0077824/

Även den inofficielle sequealen till fäbodjäntan rekomenderas varmt..den kallas dalkullan, finnes här:
http://www.imdb.com/title/tt0355357/

Och med skådespelare som Clabba Fjong kan en film bara bli bra!

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Tyskt!

Annars är rahpsody in cock en höjdare.

Medlem sedan jan. 2004308 inlägg

Svenska porrfilmer? :p Utöver de som redan nämnts....

Vikingalegenden?

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

adnillen skrev:

Svenska porrfilmer? :p Utöver de som redan nämnts....

Dalkullan? Vikingalegenden?

Värst vad all verkar insatta i ämnet? Visst, det var spännande när man var 15, men nu för tiden tycker man mest synd om de som agerar i filmerna. Ofta tragiska livsöden.

Kärlek och romantik är kanske ord som snart är så omoderna att de kan plockas bort ur SAOL?

Medlem sedan jan. 2004308 inlägg

Blårand... insatt o insatt.... Somliga gamla titlar fastnar lätt - tyvärr :e ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

bassebhu skrev:

Tyskt!

Annars är rahpsody in cock en höjdare.

A visst fan! :birp

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Shaving Ryan's Privates?
Bra titel i alla fall... :D

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

adnillen: Är inte du tjej? Har jag kanske fått "tjejer-tycker-porr-är-förnedrande"-teorin om bakfoten? :)

magnusfernstrom skrev:

adnillen: Är inte du tjej? Har jag kanske fått "tjejer-tycker-porr-är-förnedrande"-teorin om bakfoten? :)

Så du tror inte tjejer tillfredställer sig själva med porr eller?

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Även thighs wide open (Någon som finner någon likhet med Eyes Wide Suht i titeln?) har sjysst titel...

Sen finns ju även filmen sleepy swallow

caze skrev:

magnusfernstrom skrev:

Så du tror inte tjejer tillfredställer sig själva med porr eller?

Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt. :e :e :e

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Det här är helt klart den bästa tråden på länge.

;)

BlueSaint skrev:

;)

Jo, den tar ju UPP det här ämnet på ett så bra sätt. Man får liksom en chans för alla att berätta hur BRA porr ÄR! :e Särskilt handlingen.

magnusfernstrom skrev:

Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt. :e :e :e

Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr :e Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det! ;)

:birp

caze skrev:

magnusfernstrom skrev:

Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr :e Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det! ;)

:birp

Som sagt, det är skillnad på porr och porr...

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
134 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
134 ms — ändringar (db)