WIHA! :D
Grattis! Önskar att jag var lika bra som du på att lära mig andra språk. :birp :birp :birp :bire
13 svar · 375 visningar · startad av mariel
Jag fick veta i eftermiddags :e och jag som trodde att det gick åt skogen haha. Det är bara att jag INTE tycker om analysera texter och säga vad en författare menar med det o.s.v. Självklart ska man kunna om svenska (och nordiska) litteratur men inte för att ha ett test om detta (tycker jag).
:birp
WIHA! :D
Grattis! Önskar att jag var lika bra som du på att lära mig andra språk. :birp :birp :birp :bire
Grattis! :bire
Bra jobbat!
Hehe när vi ändå håller på. Jag fick alla rätt på läsförståelse och ett fel på hörförståelse (faktiskt.) (3e ring)
mariel: Grattis :)
När vi ändå håller på så fick jag nästan alla fel på mitt franskaprov förra veckan. :)
mariel: Ska du göra fler prov nu?
Är detta en fråga? Borde snarare vara Cafét?!
ade skrev:
Är detta en fråga? Borde snarare vara Cafét?!
Om du skulle sluta kverulera över svar som inte märks som lösta en minut efter att svaret givits, eller att det inte är en fråga, bara för att forumet heter "Övriga frågor", skulle du haft tid att läsa forumets beskrivning under forumnamnet.
Så du tycker detta passar bättre här än i Cafét?
Tycker forumet borde hta övrigt om det är så att det inte direkt är till för frågor. Eftersom det heter Övriga frågor.
Grattis för bövelen! :bire
ade skrev:
Så du tycker detta passar bättre här än i Cafét?
Tycker forumet borde hta övrigt om det är så att det inte direkt är till för frågor. Eftersom det heter Övriga frågor.
Men läs bara beskrivningarna så fattar nog du också. Kanske. :stud
nästa termin börjar jag svenska på gymnasienivå och det tar minst 1 år innan jag tar det andra nationella prov. jag fick halva poäng i några frägor i läsförståelse delen (som jag kunde få se).
ade: sista gången som jag skrev om NP, skrev jag tråden i caféet men den flyttades till övriga frågor. det är därför jag skrivit här.