Just definitionen på trance brukar vara rätt olika beroende på vem man frågar.
Nåväl. Ministry of sound ( http://www.ministryofsound.com ) har uteslutande trance, dance och club-musik. Jag gillar deras samlingsalbum kallat "The Annual", som de ger ut i slutet på varje år.
Således tror jag "The Annual 2005" från Ministry of Sound kan vara en bra present. :bire
Annars är DJ Tiestos senaste album Just Be trevligt!
Mitt tips är att du absolut inte kollar in Armin. :X :P
Personligen tycker jag iaf att han är en kass sampler som inte skulle veta vad musik var ifall en symfoniorkester satt på honom.
Jag köper själv aldrig album då jag inte gillar mixarna som är på dom; främst 3-5 min mixar där dom tar bort allt det bra samt den ständiga feldefinitionen på vilken sorts trande det är. What u see is not what you get...
Jag kan dock rekommendera ett besök på trance.nu. En extremt bra sida där du finner vad som är nytt och fräscht.
Ett annat tips är att fråga din bror lite mer specefikt om vilken trance han vill ha. Det finns självklart mängder mer klassiker; dessa brukar vara de populäraste.
De bästa låtarna under det gångna året brukar finnas på någon Absolute Dance; dock innehåller denna inte enbart trance, dock vad många tror är trance.
Det enklaste måste ju vara att fråga honom specifikt vilka skivor han önskar sig. Annars köper du ju något som kanske han inte ser som riktig trance, eller så prickar du rätt, men råkar köpa en skiva han redan har.
345 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e