Är det inte meningen att man ska köpa aftonbladet för att få nycklarna?
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Wiberg alternativt forumledare@webforum.nu.
Wiberg
Moderator, webForum
13 svar · 299 visningar · startad av ade
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Wiberg alternativt forumledare@webforum.nu.
Wiberg
Moderator, webForum
Är det inte meningen att man ska köpa aftonbladet för att få nycklarna?
Japp det är meningen men vet fleratal som fått tag i massviss med sådana nycklar utan att köpa aftonbladet :)
Ok. Jag tycker att du ska göra rätt för dig. :)
har du aldrig fuskat eller myglat lite på spel eller liknande?!
Brukar du snatta också?
Det är ju egentligen meningen att man ska betala för varorna i butiken, men ändå ...
hehe ganska bra jämnförelse. Men indirekt så förlorar dom inget på om jag har transfernycklar. Det är ju massvis med andra icke dreamteam medlemmar som får nycklar.
Jo, det gör de. Tanken är att den som vill ha dessa nycklar ska köpa tidningen, men det vill inte du.
Moralpredikan i all ära, men webForum är_inte_rätt_ställe att skaffa sånt där på.
Men indirekt förlorar dom inget på det, eftersom gert karlsson 62 år gammal kanske fått 7st transfer nycklar. Och aftonbladet vet ju alltså inte om dessa andvänds så det blir inget direkt förlust för dom i jämförelse med att snatta!!!
Indirekt tjänar dom inget på det heller om nu det är till nåns försvar..
Det var det jag vela komma till :D
ade skrev:
Det var det jag vela komma till :D
Jo, men du har otur när du tänker eftersom du har läst & förstått webForums regler.
Eftersom alla är så petiga så lär jag väl avsluta denna tråd