Examensarbetet är om nätdejting, inom ämnet psykologi. Jobbet är på lägerverksamhet med barn som behöver extra stöd. Jag jobbar vanligtvis med det en helg i månaden, så novemberlovet blir extra. Jag ska jobba nu i helgen också, så blir det extrajobb, lir det en del.
Alternativ tre: Jobba abolut hela dagarna, examensarbeta absolut hela kvällar. Det rör sig om en vecka :bire
Svårt bara, för vi jobbar tills barnen lagt sig på kvällen och då är det ju redan rätt sent... Jag vet inte hur många gånger jag tagit med grejer för att läsa, men sen orkar man bara inte.
Svårt, måster du ha extra pengar? (ja, det är aldrig fel med mera pengar men...)
Om du klarar dig utan, så skit i jobbet och gör det du måste(examensarbetet), du får tidsnog tid att jobba r*ven av dig sedan.
Det är kanske bättre att ha lite energi över till familjen/pluggandet än någon hundring extra.
Bra tänkt... Jo, det är väl ungefär så. Det rör sig förstås om rätt bra med pengar eftersom man jobbar dygnet runt... Men jag har egentligen så att jag klarar mig och vill verkligen inte bli efter med skolan. Det är INTE kul att komma tillaks dit igen efter utsparksfesten i januari.
Jag ringde för att tacka nej, men har inte fått tag på chefen än... och då är det lätt att ändra sig fram och tillbaks.
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2