Väntar tills den kommer på DVD. :)
24, säsong 3
3 svar · 285 visningar · startad av @nders
24 ska bli lite kul, men onekligen måste jag säga att i alla fall första repan de körde blev bra tokig imho eftersom hela konceptet med realtid går om intet om det går för lång tid mellan avsnitten.
(Säsong 1 var det längre än en vecka pga diverse andra viktiga program som sattes in kors & tvärs.)
Så... dvd är lockande, men nja, det är inte direkt något man ser om igen och igen.
*tittar på klockan*
Jag har följt båda säsongerna av 24. Och jag tycker serien är ganska bra. Men jag måste säga att tv4 verkligen förstör allt med alla sina reklampauser. Jag blir galen varje gång dom tar en paus, och sen när det börjar igen har dom klippt bort halva handlingen!
Och sen det här med Jacks dotter. Haha, det är väl ändå lite roligt att hela tiden när hon blir befriad så ska hon bli kidnappad eller hamna i trubbel igen! Helt oslagbart. Och nu, i de nya avsnitten ska det visst handla om något virus. Jag vet redan handlingen! Jacks dotter (vad hon nu heter) kommer, när det är några avsnitt kvar, bli smittad. Och allt går ut på att Jack måste hitta botemedlet för att bota sin dotter. Herregud… :x