T Type Medlem sedan mars 2002 1 239 inlägg Frågan 4 okt. 2004 18:49 #1 Hej
Jag fick en idé när jag läste ett inlägg av :stefan: där det talades om nya wF-tröjor. Jag är jättesugen på ett tygmärke till min overall (student serru).
Det skulle kunna utformas som märket på förra wF-tröjjan med en :e tex.
Det skulle iaf jag köpa. vore superfräckt!
Vad säger ni? Någon som kan fixa?
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Lätt, jag hörde att Sabbacus var sugen på att fixa det hela - han behöver lite att göra som uppvärmning inför Skövderesan... ;)
Peeer Medlem sedan mars 2002 5 907 inlägg Inte för att jag är student ännu men i förebyggande syfte så skulle jag självklart köpa ett :e
T Type Medlem sedan mars 2002 1 239 inlägg
:stefan: skrev:
Lätt, jag hörde att Sabbacus var sugen på att fixa det hela - han behöver lite att göra som uppvärmning inför Skövderesan...
Låter perfa! Det jag röstar på är en :e på märket!
/red.
Men var är då Sabbacus??? Jag vill ha märke!!! ;)
dahlgren Medlem sedan aug. 2001 1 946 inlägg Vore grymt, det skulle passa fint på min fina svarta overall.
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg
Type skrev:
Men var är då Sabbacus??? Jag vill ha märke!!! ;)
Jag har hojtat på honom på icq nu så snart reagerar han nog. ;)
S sabbacus Medlem sedan juli 2002 630 inlägg Era svettiga overallbärare!
:)
Ska se vad jag kan hosta fram och vad det än blir så blir det vackrare än :stefan:'s besudlade anlete iaf :D
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Hörrö, med dina preferensramar lär det inte bli vackert i så fall... :e
Du kan ju sätta ett märke fram på hatten. :i
S sabbacus Medlem sedan juli 2002 630 inlägg Jag har ju ingen hatt längre. Min fadder på AG lånade den och söp bort den :(((
sabbacus skrev:
Era svettiga overallbärare!
Ska se vad jag kan hosta fram och vad det än blir så blir det vackrare än :stefan:'s besudlade anlete iaf
Hehe
Kommer det ett förslag här eller? nu jävlar