jeanette skrev:
Gislaved.net skrev:
Du menar ungefär en sådan krage som du har på din avatar? §e ;)
Typ, NOT!
Sen när blev en jeansjacka en pike'? :P ;)
Aj, den sved visst. Betoningen låg på ungefär, madame. :e
109 svar · 3 721 visningar · startad av Brantis · sida 6 av 6
Jag tar mig an uppdraget att införskaffa nya wF-tröjor. :) Jag vill ha önskemål från Er medlemmar. Ska vi ha t-tröja denna gång också eller ska vi köra något annat? Ska färgen vara densamma eller ska vi variera oss? Vad är maxpriset? Vilka är intresserade? Jag har inte sett den förra t-tröjan i verkligheten så för mig är det svårt att relatera till den. Kom igen. Gör Er hörda!
Läs frågan i sin helhet →jeanette skrev:
Gislaved.net skrev:
Du menar ungefär en sådan krage som du har på din avatar? §e ;)
Typ, NOT!
Sen när blev en jeansjacka en pike'? :P ;)
Aj, den sved visst. Betoningen låg på ungefär, madame. :e
Jag kollade upp det där med kragen som Theon nämnde.
Kragen är så styv den kan vara på en bomullströja. Vill man ha den där riktigt robusta kragen så måste man använda syntetmaterial.
När beställningar kan börja göras nästa vecka måste det gå relativt fort. Min leverantör varnade mig för att vänta för länge, då julruschen snart sätter igång. Då kunde han inte garantera leveranstiden längre.
Om två till tre veckor bör alla beställningar och betalningar vara gjorda. Klarar vi det?
I så fall har jag de färdiga produkterna i början av december, vilket ger mig god tidsfrist för leverans före jul.
Borde gå utan problem, 1 veckas beställningsmöjligheter och betalning veckan efter (antar att du inte vet det exakta priset förräns du har alla beställningar? Om du redan vet priset så kan man ju betala samtidigt som man beställer, ej betalda beställningar när fristen är ute raderas).
Det är riktigt att priset inte kan fastställas med exakthet än, då det kommer ändras för var tröja som beställs.
Jag skulle kunna ta en tia för mycket för varje tröja, som en slags säkerhet. Överblivna småpengar skänkes då till webForum.
Brantis skrev:
...
I så fall har jag de färdiga produkterna i början av december, vilket ger mig god tidsfrist för leverans före jul.
Levererar inte tillverkaren direkt till slutkund? Borde bli enklare och inte dyrare imho.
Leverantören skulle nog inte göra det gratis.
Jag gör däremot det.
Jag har frågat dem om deras logistikrutiner och de skickar frekvent med Postens företagspaket.
Brantis skrev:
Leverantören skulle nog inte göra det gratis.
Jag gör däremot det...
jeanette - jag äger redan ett antal pikéer.
Fast i och för sig håller jag med jeanette om att det som diskuterats avseende enhetlighet gällt färger och tryck men inte tröjtyper.
Brantis: Jag kan bara hålla med aasah. tumme upp!
Nu går det bra att beställa i följande tråd:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=113089
Tråden stängs och hänvisningen går till wF-tröjor - beställning