Jag tar mig an uppdraget att införskaffa nya wF-tröjor. :)
Jag vill ha önskemål från Er medlemmar.
Ska vi ha t-tröja denna gång också eller ska vi köra något annat?
Ska färgen vara densamma eller ska vi variera oss?
Vad är maxpriset?
Vilka är intresserade?
Jag har inte sett den förra t-tröjan i verkligheten så för mig är det svårt att relatera till den.
Kom igen. Gör Er hörda!
Piké-tröja säger jag.
Om det går så gärna olika färger, annars ser jag gärna samma färg som sist, dvs wF-bakgrundsfärgen.
Maxpriset är ganska ointressant, det är viktigare att det är bra kvalitet och bra tryck. Däremot blir det nog fler sålda om priset är lågt eftersom en del troligtvis köper fler än en tröja då, jag gör det iaf. ;)
Visst bör det väl vara wF-bakgrundsfärgen.
Piké eller vanlig t-tröja borde nog vara lättast att sälja. Risken är att priset blir högt och beställningsantalet lågt annars.
Jag är intresserad även denna gång. En piké eller en vanlig collegetröja som komplement till den oerhört vackra t-shirten vore ju underbart. Färg spelar ingen större roll för min del. Liten broderad logotype där fram (typ den) och url tryckt på ryggen i något läckert typsnitt kanske?
Jag är intresserad! Hood tycker jag skulle vara läckert, men eftersom pikétröja verkar mer poppis så går även det bra. Hellre det än ännu en t-shirt för min del.
Snyggare typsnitt på eventuell text än det som användes på första t-shirten. Och som sagt, kvalité och ett snyggt tryck är viktigare än priset.
Jag är helt klart intresserad om inte priset blir riktigt dyrt.
Tryck: Jag tycker att förra omgångens tryck var trevligt. :e ger verkligen uttryck för wF, och utformningen med adressen på ryggen och webforum fram tyckte jag om. Storleken på :e tyckte jag var lagom, tillräcklig för att synas, inte så stor att den blev "blaffig".
Färg: Antingen wF-färg eftersom, tja, det är ju wF... Annars gärna någon annan neutral färg som vit, OFF-WHITE( jo, den finns!), gul,...
Tröjsort: 1) T-shirt 2) Piké
Blir det en hood sjunker intresset till under noll, dvs då är jag inte intresserad.
Nja, är inte så säker på att jag helt kär i "wF-beige". Känns lite för mycket papperspåse, föredrar helt klart vitt. Och jag vill nog inte betala för en hood, eller ens en pikétröja, förutsatt att de är dyrare än t-shirts. ;)
Sen är typsnittet på baksidan på de gamla t-shirtarna hemska. Vafasen är det, Times New Roman? :x Trycket bör vara centralt placerat på bröstet också, gillar inte den lilla blaffan ensam på en hel tröja.
Jag är på! :)
T-shirts och/eller piké-tröjor (gärna båda)
Såg bilderna med de andra tröjorna och de verkade kanon med :e och adress på rygg. Färg perfekt!
150-250 sek :bire
272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2