Heron City (Kungens Kurva) och Cosmo Nova? :)
Vi är några ungdomar(14-15 år gamla :e) som ska till Stockholm under vecka 45.
Förslag på nöjesställen som man kan gå till? :p
r\ Fel forum kom jag på. :OO
62 svar · 1 766 visningar · startad av LeonL
Vi är några ungdomar(14-15 år gamla :e) som ska till Stockholm under vecka 45.
Förslag på nöjesställen som man kan gå till? :p
r\ Fel forum kom jag på. :OO
Heron City (Kungens Kurva) och Cosmo Nova? :)
Förresten... tänk er att det är hälften tjejer och hälften killar. :P
Brantis skrev:
Ja, nu när du säger det! Cybertown måste vi gå på! :e
Jag ska vara deras "guide". ;)
Hm, grönan har ju stängt (tror jag)
Heron City är ett bra ställe, kommer inte på så mycket just nu.
För dig finns ju alltid Arlanda :P
Rodan skrev:
Det stämmer, Gröna Lund öppnar inte förrän i våren.
Tror inte Sebbe och de vill följa med på Grönan. :p
Arlanda skulle inte vara så dumt, men då måste jag släpa med mig allihopa dit. :P (Finns det några platser där man kan få bra foton på flygplan där förresten?)
wF-träff kanske? Fast man kanske inte vill ha en massa småungar som springer runt. :p
LeonL skrev:
Rodan skrev:
Det stämmer, Gröna Lund öppnar inte förrän i våren.
Tror inte Sebbe och de vill följa med på Grönan. :p
Arlanda skulle inte vara så dumt, men då måste jag släpa med mig allihopa dit. :P (Finns det några platser där man kan få bra foton på flygplan där förresten?)
wF-träff kanske? Fast man kanske inte vill ha en massa småungar som springer runt. :p
http://www.lfv.se/templates/LFV_InfoSida_70_30____21073.aspx
:)
Bara en? :l :p
Du kan ju alltid ta en sån där tur runt på flygplatsen, där du åker buss bland alla flygplan.
Rodan skrev:
Du kan ju alltid ta en sån där tur runt på flygplatsen, där du åker buss bland alla flygplan.
Nej, jag gillar mer att man kan gå runt i sin egen takt och fota vilka flygplan/objekt man vill. ;)
Ni har ju alltid Kulturhuset, finns alltid något intressant att göra där, sen finns ju Slottet, men det är tråkigt där.
Ni vill ju ha nöjen.
Heron och Lasergame är nog bra alternativ.
Sen kan ni alltid försöka slå rekordet på hur snabbt man kan åka igenom hela tunnelbanan :P
Kommer inte ihåg på vad rekordet ligger på, men mer än 8 timmar tror jag att det är.
Vi ska vara där i tre dagar och tre nätter och bo splittrade så kom med realistiska förslag än att åka runt i tunnelbanan. :P
Flyttar tråden från caféet.
Gå och jävlas med några värnpliktiga på slottet... det är alltid uppskattat när det händer nåt när man står på post.
LeonL skrev:
Vi ska vara där i tre dagar och tre nätter och bo splittrade så kom med realistiska förslag än att åka runt i tunnelbanan. :P
Finns ju inte så mycket att göra i sthlm under vintern :stud
Sommaren, då jävlar händer det grejer här ! :e
Lord Pingu skrev:
Gå och jävlas med några värnpliktiga på slottet... det är alltid uppskattat när det händer nåt när man står på post.
Instämmer till fullo. Gör gärna något på natten. Att stå post på slottet är stenförjävla trist, speciellt på natten. :)
Står dom där på natten också ? :P
Stackars killar/tjejer.
Haha, annars kan man alltid sätta sig ned på något mysigt fik så centralt som möjligt och bara njuta av storstadspulsen ;) :)