webForumDet fria alternativet

Winnerbäcks nya singel?

Musik

20 svar · 569 visningar · startad av tillmar

Medlem sedan sep. 2002928 inlägg
Frågan#1

Någon som hört den, den heter elegi. Har tydeligen gått på radion hela dagen, nån som hört den?

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Nope, inte ännu.

OKej, inte ja heller. Mor min har hört o säger att den är skitbra, själv sitte rja o lyssnar på Radio match o väntar på att dom ska spela den igen.

Så nu har ja hört den, tycker den är riktigt bra. Han har lyckats igen. Hoppas resten av skivan är lika bra;-)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Jag har inte hört den, men är riktigt sugen på att höra nytt Winnerbäck-alster. Förhandsboka nya skivan (som kommer i slutet av september) kan man göra på winnerback.net. :D

m_soderlund skrev:

Jag har inte hört den, men är riktigt sugen på att höra nytt Winnerbäck-alster. Förhandsboka nya skivan (som kommer i slutet av september) kan man göra på winnerback.net. :D

Valde att gå på hans nästa konsert istället:-D, Köper skivan senare :bire

Medlem sedan apr. 2002105 inlägg

Jag har inte hört den.
Förhandsbokat skivan har man gjort också. ;)

Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Hoppas att den inte är kopieringsskyddad den här gången. Jag blev riktigt besviken på Söndermarken.

Liten uppdatering, har hört den andra singeln nu med. Dom finns att provlyssna på winnerback.net. Kan säga att Lång dag är med riktigt bra. Längtar till den 29:e. När skivan släpps:-D

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

tydal skrev:

Hoppas att den inte är kopieringsskyddad den här gången. Jag blev riktigt besviken på Söndermarken.

Varför pratade du inte med skivbolaget om problemet då?
Till mig skickade de ut en ny ickekopieringsskyddad skiva.

Jag håller med om att det var riktigt uselt dock. Jag var tvungen att bränna min originalskiva för att kunna spela den i bilen. Sånt blir man trött på! Men som sagt, det löste sig till slut. :)

Jag håller med föregående talare om lång dag. Den är riktigt bra. Stora förväntningar på albumet nu! :)

Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Brimba skrev:

Varför pratade du inte med skivbolaget om problemet då?

Efter det jag gjorde med Kentskivan så tycker jag att de borde vara medvetna om problemet.

Jag vill kunna köpa skivor på vanligt vis, inte liksom köpa en trasig skiva först som ett värdebevis och skicka in för att få den riktiga skivan. De kan väl sälja den riktiga skivan direkt i butik som vanligt? Varför detta krångel?

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Varför detta krångel?

Det undrar jag också. Det sämsta med kopieringsskyddet är ju att det inte hindrar från att kopiera utan endast hindrar från att spelas i "icke normala cd-spelare". Väldigt dumt och jag kan inte förstå vem som lyckades driva igenom detta. Någon borde väl ha testat om den gick att kopiera innan det lanserades som ett kopieringsskydd kan man tycka.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

MEN DRA NÅGONSTANS!!

Så extremt sjukt meningslöst otroligt korkat och klantigt!! Jag bokade tre biljetter i tisdags och ticnet.se visade många platser kvar. Uthämtning i fredags. Idag kom jag på det, biljetterna var makulerade och föreställningen fullbokad. Nu har jag gått miste om två Winnerbäck-spelningar, varav den ena hade jag så gott som biljetter till! Årets klantarsel är vad jag är och det är en jäkla tur att §4:s första mening inte gäller hemma hos mig för då hade behörig person (Marja, vi har delat moderatorskap hemma ;) ) modererat mig till helvetet. x(

:x x( :x x( :x x( :x x( :x x(

Re: MEN DRA NÅGONSTANS!!

Dryden skrev:

Så extremt sjukt meningslöst otroligt korkat och klantigt!! Jag bokade tre biljetter i tisdags och ticnet.se visade många platser kvar. Uthämtning i fredags. Idag kom jag på det, biljetterna var makulerade och föreställningen fullbokad. Nu har jag gått miste om två Winnerbäck-spelningar, varav den ena hade jag så gott som biljetter till! Årets klantarsel är vad jag är och det är en jäkla tur att §4:s första mening inte gäller hemma hos mig för då hade behörig person (Marja, vi har delat moderatorskap hemma ;) ) modererat mig till helvetet. x(

:x x( :x x( :x x( :x x( :x x(

Fyfan va surt, :l var likdant för två kompisar till mig beställde två biljetter o glömde hämnta ut dom i tid och nu är det fullbokat.

Vad gjorde att du inte kunde gå på första konserten då?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Re: Re: MEN DRA NÅGONSTANS!!

tillmar skrev:

Fullbokat innan jag fick tummen ur att boka. Just därför kom ju extraspelningen som en skänk från ovan - som jag i min tur skänkte vidare till någon lycklig sur-jämte.

Re: Re: Re: MEN DRA NÅGONSTANS!!

Dryden skrev:

tillmar skrev:

Fullbokat innan jag fick tummen ur att boka. Just därför kom ju extraspelningen som en skänk från ovan - som jag i min tur skänkte vidare till någon lycklig sur-jämte.

Mycket tråkigt, men om du har tur så kanske det blir fler folk som inte hämntar ut biljetterna. Så du kan får tag i ett par endå.:OO

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

tydal skrev:

Lars_Winnerbaeck-Vatten_Under_Broarna-SE-2004-WLM

Varför göra det svårare än det är, :OO

stoffe-2k skrev:

tydal skrev:

Lars_Winnerbaeck-Vatten_Under_Broarna-SE-2004-WLM

Varför göra det svårare än det är, :OO

Hur menar du nu?, att tanka skivan?

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

uppmanar ingen till det! självklart ska man köpa skivan :)

stoffe-2k skrev:

uppmanar ingen till det! självklart ska man köpa skivan :)

Tänkte tanka skivan, men har ju redan beställt nu så då kommer den ju i brevlådan på onsdag :bire

644 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
507 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
507 ms — ändringar (db)