Inatt tillbringade jag några timmar på akuten efter att ha fått en glasflaska eller nått liknande i skallen när jag skulle lämna en krog. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket av mitt egna blod i hela mitt liv förut, hela huvudet var rött, axlar och armar var totalt nerblodade. Som tur var fanns ambulans redan i närheten eftersom det tydligen hade varit mycket bråk kring det området.
Fyfan, vad är det med folk nu för tiden? Jag saknar gemenskapen, varför kan inte alla bara vara goda vänner och krama varandra?
Usch låter inte kul alls...
Frågan är väl mer vad som driver en människa att slå en glasflaska i huvudet på en annan, jag tycker inte det är normalt beteende...
Huvudskador, även ofarliga blöder något kopiöst, fast någon dl blod minus har ingen dött av, det ser bara fördjävligt ut.
Skallen klarade sig antar jag. (med tanke på vilken skalle flaskan träffade §e ;) )
Jo, jag klarade mig okej, ett stort snitt tvärs över skallen men inget "allvarligt". Jag blev mer chockad över den kopiösa mängd blod som man kan pumpa ur sig. Sen kände jag ingen direkt smärta när det small till heller, alkoholen höjer ju smärttröskeln rätt rejält. Däremot gjorde det nazistiskt ont när kirurgen började pilla i skallen på mig.
Ta igen Ipren bara, för den värktabletten har huvudvärk som biverkning. Hur nu en tablett som ska hjälpa mot huvudvärk kan ge huvudvärk som biverkning. :OO
Ta igen Ipren bara, för den värktabletten har huvudvärk som biverkning. Hur nu en tablett som ska hjälpa mot huvudvärk kan ge huvudvärk som biverkning. :OO
Ipren är ju det enda som hjälper... ;) Alvedon skulle jag kunna knäcka en karta av utan att känna nån förbättring, en Ipren och 10-15 minuter senare - aaah... :)
Men för att återgå till topic, oprovocerat våld är det jävligaste som finns! Idioterna borde spärras in för tid och evighet. x(
Visst är det löjligt hur folk uppträder nuförtiden alltså.
Nästan så man måste planera innan man går ut för att inte hamna i trubbel.
Ha cykel med sig, ta sig hem genom öppna områden, inte lägga sig i andras problem o.s.v.
Tycker jag hör mer och mer historier av detta slag och värre.
Får hoppas att det inte spårar ur ännu mer förräns jag ligger nerpackad i jorden iaf. Då är ju iaf mina bekymmer över :P
Samma sak igår på puben. Jag hälsar på en snubbe jag träffade på en fest förra helgen och han bara glor, så jag tänkte, hopp, han känner inte igen mig.
5 minuter senare kommer han fram och vill bråka pga. att jag hälsade på honom.
Jag menar...?
Hm, en liten fråga. Kirurgen satte agraffer (stavning?) i huvudet på mig för att knyta ihop såret, typ som små häftstift. De ska tas bort om 8-9 dagar, men är det någon här som har koll på HUR de gör när de tas bort?
Det gjorde ont som fan att sätta dit dom, och jag misstänker att det kommer att göra ännu ondare att ta bort dom. :(
Btw, har själv lyckats med att få en stol i huvudet på Lorry i Sumpan.
En väldigt elak kompis dukade för stolen han skulle ha fått i sitt huvud.
Jag hörde nåt, vänder mig om, ser min kompis ducka, sen smäller det bara till som attans...
På 5 minuter så hade:
Killen med stolen åkt ut.
Vi hamnade i köket där dom plåstrade om mig.
Dom fixade en taxi som köre oss dit vi ville, gratis.
det visade sig att killen med stolen hade en massa kompisar som man inte skulle bråka med, tom vakterna var rädda för dom x(
Fick en stor bula och blodiga kläder och kompisar som retade för att jag inte duckade :e
Hm, en liten fråga. Kirurgen satte agraffer (stavning?) i huvudet på mig för att knyta ihop såret, typ som små häftstift. De ska tas bort om 8-9 dagar, men är det någon här som har koll på HUR de gör när de tas bort?
Det gjorde ont som fan att sätta dit dom, och jag misstänker att det kommer att göra ännu ondare att ta bort dom.
Jag hade 40 st sånna över halva magen för några år sedan. Trodde också jag skulle dö när de tog bort dem men det gick helt ok faktiskt... Inte alls lika ont som jag hade trott att det skulle göra iaf :) Sen vet jag inte om magar och skallar beter sig på samma sätt.